30 Kasım 2007

İşte Yeniden Kahve Ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği Etkinliği!


Etkinliğe katılan sevgili dostlarım, arkadaşlarım yeniden merhaba!
Herkes hediyesini gönderebilmiştir, eline alabilmiştir umarım!
Biliyorsunuz ki en geç 20 Kasım'da hediyeler sahiplerini bulmuş olmalıydı!
Ama bir kaç gün önce hala hediyesi eline ulaşmamış arkadaşlar vardı, yoğunluktan dolayı ilgilenemedim!
Ama hala hediyesi eline geçmemiş olanlar varsa haber verirseniz hafta sonu dolayısıyla ilgilenebilirim!

Biliyorsunuz ki 10 Aralık'ta kitap ve kahve dostları, kendilerine gelen hediyeleri sitelerinde yayımlayacaklar!
Beni olumlu-olumsuz tüm gelişmelerden haberdar ederseniz çok mutlu olurum!
Yeniden görüşene dek sevgiyle, keyifle, hoşçakalın!

7 yorum:

Haluk G dedi ki...

Merhaba,

Öncelikle böylesine sıcak ve lezzetli bir blog hazırladığınız için yüreğinize sağlık demeden edemeyeceğim:) Bloguma yer verdiğinizi (İçindeki Güzelliği Keşfet) tesadüfen Google'da arama yaparken gördüm, çok mutlu oldum. Belki biliyorsunuz, belki de bilmiyorsunuz ama Radyo Ashua'nın (internet üzerinden yayın yapmakta) müzik direktörlüğünü yapmaktayım. Blog'umda Radyo Ashua çalmakta açılır açılmaz. Eğer ilgilenirseniz ki çok sevinirim, siteniz de siz de radyomuzun yayınlarına yer verebilirsiniz. www.radyoashua.com'da yakın bir zamanda "Bizi Dinleyenler" gibi bir link bölümü açmayı düşünüyoruz. Cevabınız olumlu olursa sizin blog'unuzu da orada görmek isterim ve size seve seve html/javascript kodunu mail olarak gönderebilirim. Mail adresim halukgurel@gmail.com

Sevgilerimle,

Haluk

Serpil dedi ki...

Kitapları çık severim ama reflümden dolayı kahve içemiyorum. Olsun bende çay ile eşlik ederim, olmazmı:))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Haluk Bey, güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim!
B en de sizin sitenizi Aslı'nın sitesinde gördüm, ziyaret ettim ve çok beğendim! Müzik te çok çok güzeldi!
Sitemde müzük yayınlarınıza yer vermek isterim! Seve seve sizi dinleyenler linkinde yer almak isterim! İki teklif te beni çok çok mutlu etti!
Saygılarımla!

Serpilciğim, ne kadar sıcacıksın! Ne kadar içtensin!
Biliyor musun, bende de reflü var, bünyem Türk kahvesini reddediyor!
Ancak nescafe içebiliyorum!
Olsun, sen de bize çay ve kahve ile eşlik et!
Sıcacık sevgiler sana! 10 Aralık'ta etkinliğe katılan siteleri ziyaret etmelisin mutlaka!
Başka etkinliklerde buluşmak dileğiyle!

Adsız dedi ki...

canım benim kitabım daha gelmedi yolunu kaybetdi galiba
ama olsun nasılsa gelirrr
sen yeni etkinlik düşün ben bunu çok sevdimmm

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ben kitabımı ve kahvemi aldım ama benim kitabım yerine ulaştımı bilmiyorum. Şimdi sabırsızlıkla 10 Aralık'ı bekliyorum. Burçakcım bu güzel etkinlik için teşekkürler.

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
uzun bir yol katederek hediyem elime ulaştı. Çok oldu geleli ama sana haber vermeyi unutmuşum kusura bakma. öpüyorum canım.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yeşimciğim, dün akşam sana ileti yazdım ama burada da bilgi vereyim!
Hediyen bugün yarın elinde olacakmış tatlım! Kargoda terslik olmuş!
Kucak dolusu sevgiler!

Canaycığım, ben de çok teşekkür ederim sizlere!
Sizler katılmasaydınız ben etkinlik düzenlemekle kalırdım, öyle değil mi?
Merak etme, hediyenin sahibinin eline geçip geçmediğini öğrenir sana haber veririm!
Ama eline ulaşmamış olsa mutlaka haberim olurdu tatlım!
Kocaman sevgiler!

Sevdam, doğru diyorsun, uzun yollar aşarak gelmiş hediyen!
Güle güle kullanman dileğiyle!
Öpüyorum canım!