7 Kasım 2007

Kahve Ve Kitap Keyfi Yeniden!



Merhaba Sevgili Arkadaşlar, söz verdiğim gibi sizlerle kitap ve kahve keyfi yapmak için buluştuk!
Kurabiye tarifi Canım arkadaşım
  • Sevda
  • 'dan, Kakaolu Kurabiye. Sevdam, yardımıma yetişti, ben Sevgili arkadaşım
  • Yasemin
  • 'in "Gönül Dostları Etkinliği'nde hediye etmiş olduğu kurabiye kalıplarını kullanmak için gönlüme göre bir kurabiye tarifi bulamazken sitesinde verdiği tarifle imdadıma yetişti(burada Sevdamın güzel etkinliğini yeniden anımsıyorum nutlulukla, keyifle).


    Şimdi kitaplarımıza geçelim mi?




    "Sevdalım Hayat" Zülfü Livaneli'nin çocukluk yıllarından başlayarak ele aldığı bu yapıt önce yazarının sonra da herkesin yaşayışının, yaşanılan olayların anlatısı da denilebilir. Elime aldığımda bırakmak zor oluyor, öyle içten öyle yalın öyle gülerken düşündüren bir kitap ki işte yine bir Zülfü Livaneli kitabı diyor insan! Hüzünleniyorsun kimi yerde gülümsüyorsun!



    Hümeyra, Naşide Gökbudak'ın şiirsel bir dille yazdığı son kitabı. Yazarı, özellikle "Asıl Adı Atiye" adlı kitabından tanıyoruz.
    Hümeyra, asırlık bir ailenin birbirinden farklı kadınlarını ve onların yaşantılarını anlatıyor. Ayvalık'ın o güzelim sahillerinden İstanbul'a uzanan, zaman içerisinde filizlenen bir aşk hikayesi! "Aşk, iki kişiliktir.
    İkiden fazla kişi ile aşk hiç olmaz. Üçüncü kişiler aşkın üzerinde kara birer gölgedir ve aşkın kimyasını, mayasını ve kalitesini bozarlar. Her yerde, her zaman olduğu gibi aşk ta da kalite çok önemlidir".



    Kolay Aslında, Sedef İybar ile Zeynep Bilgin'in hazırlamış olduğu gerçekten çok pratik ve lezzetli tariflerden oluşan bir kitap. Şiddetle öneririm! Hemen hepsi 45 dk. içerisinde hazırlanan tarifler var! Kitabın arka yüzünde şu satır yer alıyor: "İşinden aşını pişirmeye yeterli vakit bulamayanlara".



    Arkadaşlar, yeni aldığım kitapları sizlerle paylaştım.Bir önce aldığım kitapalrı da daha sonra paylaşırım.
    Yeniden buluşncaya dek sevgiyle, sağlıkla, keyifle hoşça kalın!

    4 yorum:

    Yaren dedi ki...

    Ne güzel olmuslar kelebekler.Bir pastanin dekorundada kullanilabilir.Ellerine saglik.

    Adsız dedi ki...

    kurabiyen çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.kitaplarında harika.
    sevgiler

    Yasemin dedi ki...

    selam burcakcim :) kaliplardan super seyler cikmis ortaya afiyetler olsun!

    bu arada anlamadim sey
    "Hediyeler 20 Kasım'a kadar sahiplerine ulaştırılmış olmalı. Ve hediyeler, 10 Aralık'ta bloglarda, sitelerde yayımlanmış olmalı."
    demistin . ama bikac site hediyelerini yayinlamis..

    yani simdi benmi tarihleri yanlis anldim yoksa degistimi program??

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili Yarenciğim, güzel düşüncelerin ve verdiğin fikir için çok çok teşekkür ederim! Hiç düşünmemiştim ama evet pasta dekoru olarak kullanak çok iyi fikir! Çok öptüm seni!

    Handeciğim, seni aramızda görmekten çok mutlu oldum, aramıza hoşgeldin!
    Güzel yorumların için çok çok teşekkür ederim canım!
    Sitene de yaptıklarına da bayıldım, çok güzel, ellerine sağlık!

    Yaseminim benim, merhaba tatlım!é
    Beğenmene çok sevindim, ellerine sağlık canikom.
    Haklısın, sen doğru anlamışsın, ben birinde gördüm, uyarı yapmayı düşündüm, senin dikkatini çeken bir kaç tane daha site varsa uyarmak şart oldu! Canım, dikkatimi bu konuya çektiğin,uyardığın için çok çok teşekkür ederim!
    Kocaman öptüm seni!!!