24 Kasım 2007

Başöğretmenimizi Saygıyla Anıyoruz!


Başöğretmenimiz Atatürk'ü bu gün bir kez daha saygıyla anıyorum!
Ben, Atatürkçü bir ailede yetiştim, büyüdüm! Ben de Atatürkçüyüm!
Bu yüzden Atatürk'ün bize armağanlarını, kazandırdıklarını dile getirirken, yazıya dökerken itiraz edenleri, onu ilahlaştırdığımızı söyleyenleri, yazanları anlamam mümkün değil! Atatürk sevgimiz, birilerini fena halde rahatsız ediyor,içlerini büyük bir huzursuzluk kaplıyor. Bizleri yermekle, eleştirmekle yetinmek durumunda kalıyorlar! Atatürk sevgimizi yok edemiyorlar çünkü! Kimin buna gücü yeter ki?
Neyse, ben Atatürk sevgimizi daha da arttıran çok değerli bir öğretmenden söz etmek istiyorum!
Ortaokulda okurken bir Türkçe Öğretmenimiz vardı, bir daha öyle bir öğretmenim olmadı!
Çok çok değerli, saygıyla andığım öğretmenlerimden Yücel Caniklioğlu, Atatürk'ten gözleri dolarak söz ederdi!
Onun Atatürk sevgisi, biz öğrencilerini çok etkiledi, Ata'mızı bir kaç kat daha fazla sevdik!
Yalnızca bir yıl öğretmenim oldu! Ama o bir yıl on yıla bedel oldu!
Eminim ki hepimiz saygıyla andığımız, yaşadığımız sürece anmayı sürdüreceğimiz öğretmenlere sahip olduk!
Başta, Yücel Caniklioğlu üzere tüm öğretmenlerimin ve öğretmen arkadaşlarımın Öğretmenler Günü'nü sevgiyle ve saygıyla kutluyorum!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

öpücük delisi seni bak bu beinm msn adresim burdan da görüşebiliriz seninle honeyyesim@hotmail.com