8 Kasım 2007

Dikkat Dikkat: Kahve Ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği Etkinliği ile İlgili!



"Kahve Ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği Etkinliği'ne katılan canım dostlarım benim merhaba!
Etkinliğe katıldığınız için bir kez daha teşekükr ederim!
Kimi arkadaşlar, aldıkları hediyelerin coşkusuyla hemen bilgisayarın başına geçip hediyelerini yayımlamışlar! Hele bir de yakın, kafaca uyuştukları arkadaşlarından gelen hediyeler daha mutlu ediyor!
Ben de, birinde fark ettim, sevincini, coşkusunu anlıyorum hatta sevincine ortak oldum, çok duygulandım, yorum bıraktım.
Yaseminim, çok duyarlı davrandı, bana, etkinlik tarihini yanlış bilip bilmediğini sordu! Yasemin, tarihleri doğru biliyor! Yaseminciğim, sana buradan bir kez daha teşekükr ederim tatlım!
Sevgili Dostlarım, hediyeler, 20 Kasım'a sahiplerine ulaştırılmış olmalı. Yani hediye ler en geç 20 Kasım'da sahiplerini bulmuş olmalı!
Hediyelerimiz,hangi yakın arkadaşımızdan gelmiş olursa olsun sabırlı davranıp 10 Aralık'ta yayımlıyoruz!Yani 10 Aralık'tan önce hediyeleri sitelerde yayımlamak, oyun bozancılık etmek yok!
Birazcık sabır!Anlaştık değil mi? Anlayışınız için teşekkürler!
Sevgiyle Kalın!

9 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Mesajını aldım. Temennilerin için çok teşekkür ederim. Önceki yazında açıklamanı unutmadım. 10 aralığı bekliyorum. Yine de teşekkürler.Sevgiler....

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, rica ederim! Unutmadığın için de çok çOk teşekükr ederim! Sevgiler!

Yaren dedi ki...

Böyle güzel bir etkinlikte bulunmak cok eglencelidir mutlaka.Ne güzel dosluklar olusuyor böylelikle,belki bazilari kanki bile oluyordur.Katilan herkesi ve tabiki senide kutluyorum.Insal. burdada böyle faliyetler olur.Iyi geceler canim.

İLKAY dedi ki...

Burçak canım merhaba,
YOLLAR'ı beğenmene çok sevindim gerçekten...Ne güzel paylaşmak derdini,kederini,sevincini...
İyi ki varsın Burçak....

Sevgimle,
İlkay

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burçakcım ben şimdi kendimi geç kalmış gibi hissettim:) Öptüm canım:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yarenciğim,etkinliğimizi beğenmenden, eğlenceli bulmandan dolayı çok çok mutlu oldum!
İnşallah Almanya'da da böyle etkinlikler olur. Dilerim Türkiye'de iken başka bir etkinliğe katılırsın!
Kucak dolsusu sevgiler sana!

İlkaycığım,ne demek? Aslı ben güzel paylaşımların için çok teşekükr ederim! iyi ki varsın, iyi ki tanıştık, iyi ki dost olduk!
Sımsıcacık sevgiler sana tatlım!

Seblacığım, tatlımcım benim!
Sen, hiççç üzülme,daha vaktin var!
20 Kasım'da hediyeler sahiplerine ulaştırılmış olacak! Sabırsız arkadaşlara, bize bakma sen!
Finallerinde şimdiden başarılar!
Çok öpüyorum seni!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Slm. Mailini okudum. Uzun yazdım demişsin ama açıklama yapmana çok sevindim. Küçük dostlarınızla geçirdiğiniz tatlı anılarınız da çok hoş. Verdiğin adrese girdim canım Müjgan'ın çok şeker biri olduğu fotoğraflarından da belli. Merakımı giderdiğin için teşekkür ederim. Sitesindeki forumdan ona ulaşabileceğimi sanıyorum. Öptüm Sevgiler.......

SERAP dedi ki...

Geç kalmışlardan biriyim galiba bende.10 aralığı en az sizin kadar sabırsızlıkla beklemeye başladım bile:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Serap, geç kalmana çok çok üzüldüm! Ayrıca coşkumuza ortak olman beni sevindirdi!
Dilerim başka keyifli etkinliklerde buluşuruz!
Sevgiler!