15 Kasım 2007

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM!



BİRİNCİ ŞİMDİ
Çocuklukta büyüktüm, oyunlara girmedim..
O bahçelerde kaldı oynanmamış oyunlar.
Ben şimdi anlıyorum oyunda çocukları;
Ne zaman,nerde, baksam, beni de oynuyorlar.
Özdemir ASAF

Merhaba Sevgili Arkadaşlar,Dostlar!
Bugün benim doğum günüm! Pasta, benden, süslemeler annişten!Bir de Hesna'nın bir tarifini uyguladımn, onu da daha sonra paylaşırım!Güzel bir gün geçirdim, öğrencilerimle, okuldaki çalışma arkadaşlarımla doğum günümü kutladım! Sürpriz telefonlar aldım!
Hele Seblam, ne yapmış, anımsamış, doğum günüm için bana e-kart yollamış, facebook'ta da kutlamasını gördüm, çok mutlu oldum!
Çok teşekkür ederim
  • Sebla
  • cığım, doğum günümü anımsdaman çok büyük bir incelikti!
    Bir yaş daha kazandım, sağlıkla, keyifle, hep birlikte nice yaşlara!

    ÖĞÜT
    Okulda, anladıkça başaracaksın.
    Yaşamda başardıkça anlayacaksın.
    Gelecek mutlu-mutsuz, inanmasan da;
    Gözlerin yaşardıkça anlayacaksın.

    YAKI

    Özleyince anlarımdan çalmaktayım,
    Düşlerime çalmaktayım anılarımdan...
    Onlardan bir yakınan yok da,
    Hırsızlar yakınıyor çaldıklarımdan.

    Özdemir ASAF

    23 yorum:

    Adsız dedi ki...

    Sevgili Burçak,doğumgünü kutlar,sağlıklı,başarılı,mutlu yıllar dilerim.
    Sayende güzel bir etkinlikleyeni arkadaşlıklar kuruldu.Teşekkür ederim,ince düşüncen için.
    Seviler
    Emel(asevi.blogcu.com)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Emelciğim, güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim! Ne kadar ince ruhlusun, ne kadar naziksin!
    Asıl ben, sizler etkinliğe katldığınız için çok teşekkür ederim!
    Etkinliğe katılımınızla ne güzel arkadaşlıklar kurduk.
    Sevgiyle kal Emelciğim!

    Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

    Doğumgünün kutlu olsun canım. Daha nice mutlu yıllara.

    İLKAY dedi ki...

    BURÇAK'CIĞIM
    İYİ Kİ DOĞDUN....İYİ Kİ VARSIN....
    ÇOK YAŞA....İYİ YAŞA....
    SEVGİLER,
    İLKAY

    sevdamavisi dedi ki...

    Burçakcığım,
    3 gün önceden planlamıştım ilk doğum gününü kutlayan ben olacaktım ama ekstra çıkan bir toplantı nedeni ile dün internete giremedim ve mesaj yazamadım. çok üzüldüm ama. Canım doğum günün kutlu olsun. İstediğin hedefe ulaşman dileğiyle. öpüyorum.

    aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

    Canım doğumgünün kutlu olsun. Her anın bu tatlı kadar güzel ve lezzetli geçsin dilerim. Sevgiler....

    Adsız dedi ki...

    İyiki doğdun Burçaaakkkk !!
    İyiki doğdun Burçaaakkkk !!
    İyiki doğdun Burçaaakkkk !!
    İyiki doğdun Burçaaakkkk !!
    İyiki doğdun Burçaaakkkk !!


    Sevgilerrrrrrrrrrrrrrr

    Yaren dedi ki...

    Dogum günün kutlu olsun,ailenle bir ömür boyu mutluluk,huzur yarenin olsun.Nice yillara

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canaycığım, canım, çok çok teşekkür e derim! Öpüyorum!

    İlkayım, tatlım, ne kadar güzel yazmışsın, çok çok teşekkür ederim!
    İyi ki sen de varsın! iyi ki diğer dostlarım da var! İyi ki güzellikleri paylaşıyoruz! çok öptüm seni!

    Canım Sevdam, olsun,yine de dün kutlamış gibi oldun!Düşünmen yeter tatlım! Temennin çok mutlu etti beni!Çok çok öpüyorum seni, iyi tatiller!

    Aslıcığım, güzel temennilerin için çok çok teşekkür ederim! Öpüyorum seni!

    Burçinim, çok teşekkür ederim sana!
    Ne kadar sıcacık bir kutlama bu :)))
    Kocaman sevgiler sana!

    Adsız dedi ki...

    Canım doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı sevgi dolu yıllaraa

    Adsız dedi ki...

    Canımmmm Burçak'ım,

    mutluuuuu mutluuu nice yıllara.

    hayat sana hep mutluluk getirsin.

    seni sımmsıkı kucaklıyorum şekerim.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Yeşimciğim, çok çok çok teşekkür ederim, seni çok öpüyorummm!Hep birlikte, dostlukla, sağlıkla nice mutlu yıllara!

    Zerrinim tatlım! Temennilerin için çooook çoooook teşekkür ederim!
    Çok çok çok öpüyorummmmm!

    esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

    merhaba,

    canımcım burçakcım,,,

    bir kaç gün gecikmişim ama olsun...
    mutlu yıllar iyiki doğduuuuuuuuuuuunnnnnnnn iyiki varsın güzel arkadaşım yanaklarınından sulu sulu kocaman öptüm :):):)

    sevgiler

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım Esram benim! Dünya tatlısı arkadaşım benim, çok oçk çok teşekkür ederim tatlım! Ben de seni kocamannnn öptüm! Kucak dolusu sevgiler sana birtanem!

    ceyt dedi ki...

    doğum günün kutlu olsun canım.hayırlı, sağlıklı, sevdiklerinle beraber nice mutlu güzel yıllar dilerim.
    sevgiler

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili Ceyt, güzel temennilerin için çok çok teşekkür ederim! Sımsıcak sevgiler sana canım!

    MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

    MERHABA BURÇAK ;yazıyı şimdi okudum.birkaç gündür internete giremiyorduk.malumsel sebebiyle.doğum günün kutlu olsun hep sevdiklerinle geçir inşallah.

    elif dedi ki...

    CANIMMMM
    yeni gördüm geçmiş doğum günün kutlu olsun nice senelere

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili Mavi ve portakal,çok çok çok teşekkür ederim! çok naziksiniz!
    Sizlere de geçmiş olsun neyse ki şimdi internetiniz düzelmiş!
    Kocamannn sevgiler!

    Hesna dedi ki...

    Burçakçığım gecikmeli olacak ama ancak şimdi fırsat bulabiliyorum. Canım doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum. Öpüyorum seni.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Elifçiğim, çok çok teşekkür ederim!
    Çok öpüyorum!

    Hesnam benim, çok teşekkür ederim bir tanem!Çooook öpüyorum seni!

    Hanife dedi ki...

    Burcak'cigim,
    Dogum gunun kutlu olsun..
    Gulen yuzunden gulucukler hic eksilmesin. Sevdiklerinle gecirecegin mutlu ve saglikli bir omur diliyorum sana..

    Mesajimi umarim aldin bu arada.
    Opuyorum seni

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Hanifeciğim, doğum günümü kutladığın ve güzel temennilerde bulunduğun için çok teşekkür ederim!Mesajını aldım tatlım!Sana yazacağım yine!
    Ben de seni çok çok öpüyorum!