31 Mayıs 2014

Her Şey Yolunda


Sevgili dostlarım merhabalar. Bu sabah açıköğretim lisesi sınavları vardı, isteyerek gözetmenlik yaptım. Maddi yönden  birazcık  getirisi var ama sıkıcı bir iş! Bir daha görev alır mıyım bilemiyorum. Bir de bizim öğrenciler sınavı yaklaşık bir saat önce bitirdiler. Eve geldim annişimle çayımızı içtik, bir şeyler atıştırdık.  Malum ikimiz de yediklerimize dikkat ediyoruz. Bizde her şey yolunda, Misicik te annemin sepetinin içinde uyuyor. Ben, Misi nedeniyle tatil yapmaktan vazgeçmiştim ama yaz geldi. Tatille ilgili istekler depreşti.  Ben Akçay'ı istiyorum annem de Küçükkuyu ya da Altınoluk olsun diyor. Bakalım nereye gideceğiz? Tatili iple çekiyorum. 13 Haziran'da okullar tatile giriyor ama biz öğretmenler ay sonuna dek okuldayız. Bu arada tatile giderken  Misi'ye de bir formül bulacağız artık, ne yapalım? Bizde durum şimdilik bu. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle, sağlıkla, dostça kalın!

Hiç yorum yok: