6 Mayıs 2014

Arşivden Sevgi Salatası


Yeniden merhaba dostlarım, arşivden bir etkinlik için hazırlamış olduğumuz bu salatayı bulup sizlerle paylaşmak istedim. Hemen tarife geçiyorum.

Malzemeler:
1 su bardağı yarma buğday,
1/2 kase nohut,
1 demet kuzu kulağı,
1 paket soya filizi,
1 adet kırmızı dolmalık biber,
1 çay kaşığından biraz fazla deniz tuzu,
2 çorba kaşığı nar ekşisi,
7-8 tane ceviz (ben birazını ufalttım, içine ilave ettim, 3-4 tane de üstüne
koydum.
1/2 kahve fincanı zeytinyağ (Tariş’in Olgun Ege’sini şiddetle öneririm, salatayı elimde karıştırırken kokusu beni büyüledi resmen, salataya çok uyum sağladı. Hani kokusunda davet var derler ya, işte öyle bir şey).
Yapılışı:
1- Nohut ve buğday önceden ayrı ayrı haşlanır (Biz nohut ve kurufasulyeyi haşlanmış olarak hazırda tutarız). Soğumaya bırakılır.
2- Bütün malzemeler bir kapta karıştırılır.
3- Servis yapılacak salata kasesine ya da servis tabağına alınır, kırmızı biber ve cevizle süslenir (ya da isteğe göre süsleme yapılır). Servis edilir.
Afiyetle Yenir!
Sevgiyle, dostça kalın!


Hiç yorum yok: