13 Mayıs 2014

Diyet Günleri

 
Sevgili dostlarım merhaba, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben de çok iyiyim. Uzunca bir süredir tartılmaya cesaret edemiyordum. Bir karar aldım ve bu sabah tartılıp diyete başladım. Hamur işi, tatlı, ekmek, pirinç yasak. Ama 15 günde bir kaçamak serbest. Bunun dışında işi sıkı tutacağım! Bende durum bu. Bu diyeti yaşamım boyunca uygulayacağım çünkü benim amacım sağlıklı bir yaşam sürdürebilmek. Anneme doktoru bu diyeti önermiş. Annem 3 aydan uzun bir zamandır uyguluyor. Ama annem de artık sağlıklı yaşam sürmek için diyetini yapmaya devam ediyor. Ben de doktorun söylemesiyle değil de kendi özgür irademle diyet yapmaya karar verdim. Bakalım ne kadar başarılı olabileceğim? Yaşayıp göreceğim.

Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım!











3 yorum:

Sulemcafe dedi ki...

Merhaba, saglikli beslenmek istiyenler klübüne hos geldiniz.
Bende blogumda ,saglikli beslenme ile ilgili deneyimlerimi,yedigimi ictigimi yayinliyorum.Beklerim...

Ayrica basarilar dilerim....Sevgilerle

Sulemcafe.blogspot.com

Sulemcafe dedi ki...

Yine ben,kitaplarla dolu bir blogmusunuz,izlemeye aliyorum.

Kelime dogrulamayi kaldiirsaniz,yorum birakmak kolaylasicâk :)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Şule hanım, bloguma uğradığınız için, dileğiniz için çok çok teşekkürler! Sevgiler!