23 Mayıs 2014

Taptazecik Kitaplarım


Merhaba dostlarım nasılsınız, dilerim iyisinizdir. Ben iyiyim, bugün ve yarın Aytülcüm ve eniştem kendi evlerine taşınıyorlar (Allah herkese kendi evine taşınmayı nasip etsin inşallah). Annemle Güldal kuzum da yardım ediyorlar. Ben de okuldan geldim, kahvaltı ettim, çayımı içtim. Uzanıp kitabımı okudum şimdi karşınızdayım. Bugünü bir an Cumartesi zannettim, annem Cuma olduğunu hatırlattı. Bu akşam yemekten sonra plan hazırlamayı düşünüyorum. Yarın da  gelişim raporlarını hazırlayacağım. Hayırlısıyla Pazartesi günü de annişime kavuşacağım!

 

Sizlerle en yeni kitaplarımı paylaşıyorum. İlk olarak "Büyü Dükkanı'nda İki Çınar" kitabına başlayacağım. "Menekşe Kokulu Hikayeler" tam bir  başucu kitabı doğrusu. Diğerlerine de sıra gelecek elbette ama ben arada yine kitap alacağım, onları da sizlerle paylaşacağım.


Bu arada geçen ay yeni bir dergi çıkmış "Veggie Life" vejetaryen okurlar için aslında. Ben de merak edip aldım. Güzel bir dergi, bizlerin de uygulayıp yiyebileceği tarifler var. Bende şimdilik durum bu dostlarım. Yeniden görüşünceye dek dostça, sevgiyle, sağlıkla kalın!











Hiç yorum yok: