19 Mayıs 2014

Eve Dönüş

 

Sevgili dostlarım, merhaba! Nasılsınız, umarım iyisinizdir! Ben iyiyim. Dün ablamla yeğenim bize brunch'a geldiler. İloşumun doğum gününü bir hafta erken kutladık. Birlikte keyifli saatler geçirdik. Onlar gittiler, annemle birazcık başbaşa kaldık. İki arkadaşımı da göremedim, biraz üzüldüm doğrusu! Ne yapalım başka bahara! Sonra yola çıkma zamanı geldi. Uzunköprü'ye döndüm. Annem de önümüzdeki hafta gelecek. Ama önce annemle ablam Aytülcüm'e taşınması için yardım edecekler. Aytülcüm ve eşi çok çok güzel, havuzlu  bir
 ev aldılar. Allah güle güle oturmayı nasip etsin! Bende şimdilik durum bu! Bugün tatil. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun! Bu arada bir buçuk ay sonra da seminer sayfasını Eylül başına dek kapatıp yuvaya yani İstanbul'a döneceğiz. Tabii ki ben Haziran'da okullar tatil olduğu gibi iki günlüğüne yine İstanbul'a gelirim, gelmeden duramam ki! Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!


Hiç yorum yok: