10 Aralık 2007

Kahve Ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği Etkinliği ve Hediyelerimiz!




Büyük gün geldi, herkes sitesinde kendisine gelen hediyeleri yayımladı, bir arkadaşımızın hediyesi gelmedi. Onun da hediyesi yarın eline ulaşır, bir iki güne dek hediyesini yayımlar!
Çok çok güzel bir etkinlik olduğunu umuyorum. Katılan dostlarımın, arkadaşlarımın keyifli bir gülümsemeyle bu etkinliği anımsamasını diliyorum!
Bu etkinliklerin en güzel yanı yeni arkadaşlıklar kurmak! Tanıdığın arkdaşlarınla ilişkilerinin derinleştiğini, kökleştiğini duyumsamak!
Aynı coşkuyu duyumsamak!
Etkinliğe katılan arkadaşlarıma, dostlarıma yeniden teşekkür ederim! Ben bu etkinliği düzenledim, sizler de katılmakla beni onurlandırdınız!
Bne, iyi ki böyle bir şey yapmışım diye düşünüyorum, hediye almak, göndermek çok güzel bir duygu!
Arkadaşlarından, daha önce tanımadığın kişilerden teşekkür mesajları almak çok mutluluk verici bir durum!

Şimdi, hediyeleri eline ulaşmış arkadaşlarımızın, dostlarımızın hediyelerini görmek için var mısınız kapılarını çalmaya, konuk olmaya? Bir fincan kahve eşliğinde!


Bu güzeller güzeli, şirin mi şirin fincan takımı
  • Sevda
  • 'mdan! Doğum günü hediyesi! Çok ince ruhlu, çok hassas bir arkadaşım var! Tek hediyesi bu değil ama etkinlikle ilgisi olduğu için yalnızca fincanların resmini yazıya eklemeyi uygun gördüm.
    Sevgili arkadaşım, etkinliğe olan katkılarından dolayı sana bir kez daha teşekkür ederim! Eline, yüreğine sağlık!
  • Yasemin
  • - Burcu
    (Yaseminim, Burcu'ya bu nefis hediyeleri almış!


    Biz, resim çok küçük olduğu, kitabın resmini net olarak göremediğimiz için internetten resim buldum!


    Burcu,hediyelerini çok beğenmiş, onun sana adına çok teşekkür ederim Yaseminciğim!
    Burcu-
  • Yeşim
  • (Yeşim de hediyesi eline geçer geçmez sitesinde yayımlayacak)


  • Yeşim
  • -Müjgan



    Müjgan'da hediyelerini çok çok beğenmiş! Müjgan adına sana çok teşekkür ederim Yeşimciğim!

    Müjgan
  • Aslı


  • Aslı
  • Eda


  • Eda
  • Ayşe


  • Ayşe
  • Sevda


  • Sevda
  • Hesna


  • Hesna

  • Fatma


  • Fatma
  • İlkay


  • İlkay
  • Burçin


  • Burçin
  • Serpil


  • Serpil
  • aycakizilkaya


  • aycakizilkaya
  • Canay


  • Canay
  • Neslihan


  • Neslihan
  • Emel


  • Emel
  • Fidan


  • Fidan
  • Oylum


  • Oylum
  • Elif


  • Elif
  • Saliha


  • Saliha
  • Zerrin


  • Zerrin
  • Sebla


  • Sebla

  • Burçak







  • Seblacığım, mis gibi kokan kahvemi ve kitabımı çok çok sevdim! Yeni çıkanlar arasında gözümden kaçan bir kitaptı! Şimdi annemin elinde, keyifle okuyor!
    Çok çok teşekkür ederim canım arkadaşım!

  • Burçak
  • Ganne


  • Ganne
  • Yasemin


  • Yeni etkinliklerde buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın!

    16 yorum:

    aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

    Canım çok güzel bir etkinlik oldu. Vesile olduğun için teşekkürler ederim sana. Ben çok heyecanlandım. Hediye seçmek ve almak bana baya bir telaş yaşattı.Seçerken nasıl bir zevke hitap edeceğimi bilememek beni bayağı bir düşündürdü. İnşallah beğenilmiştir. Aldığım hediyenin beni ne kadar heyecanlandırdığını da zaten sen biliyorsun. Blogcu olmayan gizemli bir hediye:) Ben çok beğendim çok eğlendim. Bize bu heyecanı ve dostlukları yaşattığın için sana tekrar teşekkür ederim canım. Sevgilerimle....

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Aslıcığım, etkinlikten aldığın keyfi, duyduğun coşkuyu benimle paylaştığın için çok çok mutlu oldum!
    Beğendiysen, yüzünde bir tebessümle etkinliği hatırlayabiliyorsan ne mutlu bana!
    Kucak dolusu sevgiler!

    Sıcak Mutfaklar dedi ki...
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
    sevdamavisi dedi ki...

    Burçakcığım,
    asıl sen uğraştın bu etkinlikle emeğine sağlık. ben de yardım edebilmişsem ne mutlu bana. Dostuma yardım etmek beni daha çok mutlu eder. hem hediye almak hem de vermek o kadar güzel ki. özellikle de hediye alma aşamasında çok güzel vakit geçirdim. teşekkürler canım. sevgiler

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevdacığım, çok çok çoık teşekükr ederim! Haklısın,sana gönderilen hediyeyi almak çok keyif verici bir durum! Hediye almak ta vermek te çok coşku verici bir olay!
    Düşünmek-karar vermek!
    Ben, olsam bundan hoşlanırdım diye düşünmek!
    Keyif almana çok sevindim tatlım!
    Seni çok çok çok öpüyorum!

    İLKAY dedi ki...

    Burçakcığım canım bu etkinlik için sana çoooook kocaman bir teşekkür borçluyum...
    Ne güzel mutlu olmak, mutlu etmek üstelik şimdiki gibi bir dünyada böyle hoşlukları yaşayabilmek çok çok güzel...
    Sana gönlüden teşekkür ediyorum....
    bir de sana yazımızı mail ile de gönderecek miydik sayfanda yayınlaman için ??? sormak istedim....
    Sevgilerimle Burçakcığım..
    İyi ki varsın....
    İlkay

    Hesna dedi ki...

    Burçakçığım Merhaba
    Çok güzel bir etkinlik oldu sana emeklerinden dolayı çok teşekkür ederiz.
    Öpüyorum

    Saliha dedi ki...

    canım merhaba..yorumlara sımdı gırdım ve baktım ki çok şasırdım.heralde bır yanlıs anlasılma olmus çünkü benım hedıyem elıme ulastı hemde cok cok evvelden ulaştı.neden boyle anlasıldı bılemıyorum.elif arkadasımız bana yorum yazmıstı gelmedımı dıye...bende geldıgını ama zamaı gelmedıgı ıcın yayınlamadıgımı yazdım..ıns..yarın yayınlıyacagım aslında resmı cektım ama makınam kaynımda kaldı bu aksam ulasır elıme....çok ama çok sasırdım..

    GANNE dedi ki...

    Burçakcığım çok güzel bir etkinlik oldu. Herşey için çok teşekkürler. Özellikle de güzel hediyelerin için. :))) Benim işlerim hafiflesin bir kahve içeceğiz beraber. Unutmadım hep aklımda. Seni tanımak çok isterim. Sevgiler...

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    İlkaycığım, ben çok teşekkür ederim!
    İyi ki sen de varsın, özenli davranışların, sıcaklığıni çin çok çok teşekkür ederim tatlım!
    Yorum bölümüne yazacaktınız, doğru yoldasın yani! çok çok öpüyorum!

    Hesnacığım, çok çok teşekkür ederim!
    Hediyeni ben de çok beğendim!Etkinlikten keiyf almana çok sevindim! Nice nice keyiflere diyorum ve seni çok çok öpüyorum!

    Salihacığım, hediyenin eline ulaşmasına çok çok sevindim!
    Bir arkadaşın eline hediyesi geçmediği için ben aynı olay oldu zannettim!
    Ve bize gelen hediyelerimizi yayımlama günümüz dündü! merak ettim! Neyse şimdi çok sevindim!
    Kocaman sevgiler!

    Fadimeciğim, etkinlikten keyif almana da hediyelerini beğenmene de çok çok sevindim!
    Yasemin'a aldığın hediyeler ne kadar güzel ve özenle seçilmiş!
    Özenin için çok çok teşekkür ediyorum!
    Ben de tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum ve de seni çok öpüyorum!

    Adsız dedi ki...

    canım ben hazıım yeni etkinlik için müjgan da eğendi ya gerisi boş öpücük delim bu çok keyifli bir etkinlikti inan bana
    kocaman sevgimle
    hadi yeniii etkinlik başlasınn

    Sıcak Mutfaklar dedi ki...

    Kahve kitap keyfinin dayanılmaz hafifliği etkinliğinde hediyemi ben sevgili Fidan'dan aldım. Canım arkadaşım aldığın kitap o kadar sürükleyici idi ki bir solukta okudum.En kısa zamanda kitabını blogumda büyük bir zevkle tanıtacağım.


    -Hediyelerim geldiğinde malesef ben iş yerinde değildim.Elimde olmayan nedenlerden dolayı hem işimden hemde bilgisayarımdan uzakta kaldım.Hatta aklıma bile gelmedi desem yeridir.Ama tüm o sıkıntımın ortasında bir sabah işe geldiğimde masamın üzerinde beni bekleyen kargo paketini görünce önce şaşırdım. Allah Allah bu ne ola ki diye düşünürken bir yandan da paketide mıncıklıyordum. İşte o anda elimin altında hissettiğim kahvenin kendine özgü dokusu beni kendime getirdi. Yaşasın benim hediyemde gelmişti. Heyecanla paketimi açtım. Kitabımı kurcaladım ama önce kahveyi açıp kendime güzel bir kahve yaptım. Nefisti. İnsanın mutsuz ve karamsar hissettiği bir dönemde gelen hediye benim için yağmur yağarken aniden güneşin açıpta gözkyüzünde parlak renkli bir gök kuşağının oluşmasına benziyordu. Beni rahatladı ,sevindirdi ve huzur verdi. Hiç tanımadığın birirleri tarafından düşünülmek ve emek harcanarak sana bir kitap seçilmiş olması çok hoş bir duygu.


    -Kahve verip hizmet edenlerin çok kitaplığın hep dolu olsun arkadaşım çok çok teşekkür ederim.


    -Tabii bu güzel etkinliği akıl edip elini taşın altına koyan emek veren Burçak'ada çok teşekkür ediyorum. Sayende yeni insanlarla tanıştım yeni dostlarım oldu.İyi ki varsın. Kitapsever insanları sayende tanımak büyük bir onur.Bu şimdiye kadar katıldığım en değişik ve keyif verici etkinlikti.

    kakaolusevgi dedi ki...

    Süper bir etkinlik olmuş,nasıl canım kahve içerek kitap okumak istedi.Bir kez daha yapılırsa çok katılmak isterim.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Yeşimciğim, etkinlikten keyif aldığını öğrenmek beni gerçekten çok mutlu etti! Etkinlik yarın başalr büyük ihtimalle tatlım, banner bekliyorum!

    Oylumcuğum, yazdıklarını çok büyük bir keyifle okudum tatlım! Güzel düşüncelerin, yorumların için çok çok teşekkür ederim!Yeni etkinliklerde bulşuşmak ve keyif almak dileğiyle! Öptümn seni tatlı kız!

    Sevgili kakaolusevgi merhaba! Tamam yeni etkinlikte de kahve ve kitaba yer vereceğim! Sana haber veririm tatlım! Kocaman sevgiler sana!

    SERAP dedi ki...

    Gerçekten çok kıskandım:)blogların nerdeyse hepsini gezdim ama henüz yorum bırakamadım.Ne kadar güzel bir organizasyon yapmışsın,emeğine sağlık.Yazdıklarınızı okuyunca ben bile duygulandım ve heyecanınıza ortak oldum.Bir dahakine benide katmayı unutma olurmu?sevgilerle:)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Serapçığım, sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim!Bundan sonra düzenleyeceğim tüm etkinliklerden seni haberdar edeceğimden emin ol!
    Kucak dolusu sevgiler sana!