13 Aralık 2007

Bir Doğum Günü Kutlaması- Bir Şanssızlık Öyküsü



Bugün, Sevgili arkadaşım, blog dostum
  • Yeşim
  • 'in doğum günü!İyi ki doğdun iyi ki varsın!Canım, her şeyin gönlünce olmasını diliyorum!Yaşam boyu sağlık, başarı, mutluluk, keyif, şans, neşe peşini bırakmasın!



    Kahve ve Kitap Keyfi'nin vazgeçilmez Hafifliği Etkinliği'mizde Yeşim, arkadaşım Burcu'ya çıktı! Artık, gizli saklı kalmadı o yüzden açıklıyorum!
    Yeşim'in hediyesi, Burcu'nun, işlerinin çoook yoğun olması nedeniyle gecikti!
    Ben de arkadaşımı pek rahat bırakmadım, hediyen geldi mi arkadaşım, hediyeni Yeşim'e gönderdin mi?
    Geçen Cuma dolayısıyla Yeşim'in hediyesi Burcu'ların çalıştıkları kargo şirketine verildi. ben de ertesi gün, Yeşim'in hediyesini almasını umut ettim! En geç Pazartesi günü eline ulaşır diye tahmin ettik.
    Bu arada ben Yeşim'i de yokluyorum, hediyen geldi mi diye?
    Salı günü Yeşim'den mesaj geldi, kargom geldi diye, meğerse Avusturalya'dan doğum günü hediyesi gönderilmiş. O, eline geçmiş bizim kızın!
    Dün,yine yeşim'e kargoyu sordum, almadığını öğrenince Burcu'ya döndüm. Bu işte bir aksilik olduğu, hediyenini Yeşim'in eline ulaşmadığını belirttim!
    Burcucum, onca işin aradında bu durumla ilgilendi. Kargo şirketini bir aramış ki, ne öğrense beğenirsiniz? Kargo şirketinin arabası yanmış! Hasar tespiti yapıldıktan sonra geri dönülecekmiş herkese! Ödeme yapılacakmış!
    Kargo şirketi, durumu hemen bildirmediği için Burcu, haklı olarak köpürüyor.Ben de öyle! Yeşim'e kargo takip no'sunu verdik. Aramasını söyledik.İçtenliğimizden, dürüstlüğümüzden mutlaka emindir ama bu tersliği firmanın açıklamasını istedik.Yeşimcim, aramış, durumu öğrenmiş, bana mesaj yollamış! Aradım, konuştuk yine! Ama ben, dün Yeşim'in mesajını aldığımdan beri kopma halindeyim. Ne yazsa gülüyorum!Bendeki de herhalde bir sinir boşalması!Deliliğe vurmaya başladım. Dün akşam msn'inde şu ifade vardı, "kargo arabası bile yandı, dayanamadı".
    Yeşim'in, Burcu'nun ve dolayısıyla etkinliği düzenlemiş olan ben, üçümüzün de yaşamış olduğu bir şanssızlık!Yeşim'in hediyesi inatla gönderilecek elbette ama kargo şirketi
    ödeme yaptıktan sonra!
    Canım arkadaşım dilerim yaşadığın, yaşayacağın en büyük şanssızlık bu olur!
    Yeniden mutlu yıllar diliyorum ve de seni çok öpüyorum!

    2 yorum:

    Adsız dedi ki...

    sen benim canımsın kimse dayanamadı bana haahhaaaaa
    güzel kartınıda aldım bu arada
    kocaman sevigler öpücük delime

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Yeşimciğim, sen, lanetli bir insan değilsin ki sana kimse dayanamasın!
    Öpüyorum seni tatlı cadı!