30 Aralık 2007

Yeni Yıl Partimiz!




Cuma günü,okulumuzda yeni yıl partisi düzenledik ama hazırlıklar bir hafta öncesinden başladı.Biz öğretmenler, çalışanlar ve veliler açısından biraz yorucu oldu ama değdi!


Hediyeleri koyduğumuz çizmeler için keçeler Merter'den bulundu, annem çizme kalıbını çıkardı, birlikte kestik. Annem,örnek olsun diye iki tane çizmeyi dikti. Sınıf annemiz bayram tatilinde tüm çizmeleri dikip hazırladı. İki sınıf annemiz çizmeleri okulda süslediler.
Okulun, sınıfın süslemesinde öğretmenlerin, öğrencilerimizin, personelin çok katkısı oldu!

Bu arada bir yeni yıl çekilişi de anasınıfında yapıldı, fikir yine benden çıktı. Arkadaşlar da uyum sağladılar. Öğretmen arkadaşım Derya ile birbirimize çıkmışız. İkimiz de birbirimize hediyeler aldık.Güzel bir hediyeleşme oldu.










Bizler için yorucu bir gün oldu ama sonuçta hepimiz çok eğlendik ve keyifli bir gün geçirdik! Çocukların eğlendiklerini görünce yorgunluğumuzu unutuverdik! Onların gözlerinin mutlulukla ışıldadığını görmek çok keyif verici!

8 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Yeniyıl hazırlıklarınız çok eğlenceli olmuş. Ne kadar güzel. Biz de böyle birşeyler yapalım istedik ama hala öğretmenimizden bir ses çıkmadı. Ben yinede her ihtimale karşı kızımın hediyesini aldım bir umut belki yarın:( Yeni yılını kutluyorum canım. Mutlu seneler.....

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, belli mi olur! Öğretmeni bir sürpriz hazırlamış olabilir tatlım!
Sana, ailenle ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu, sağlıklı, keyifli,neşeli yıllar diliyorum!Öptüm!

Adsız dedi ki...

Yeniyıl etkinliğiniz çok hoş yansımış fotoğraf karelerine.

İyi seneler diliyorum...

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
ne kadar renkli ve güzel bir parti olmuş. yeni yıl coşkusunu doya doya yaşamışsınız. içim açıldı. canım yeni yılın kutlu olsuuuunnnn. öpüyorum.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Mutlu Yıllar !

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Ayşe Hanım, güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyorum!Tüm sevdiklerinzle birlikte mutlu, sağlıklı, keyif dolu yıllar geçirmenizi diliyorum!

Canım Sevdam, ne kadar güzel yazmışsın, beğendiğin için çok çok teşekkür ediyorum! Sana da alenle, sevdiklerinle nice sağlıklı, keyifli, mutlu, neşeli yıllar diliyorum tatlım!Çok öpüyorum!

Canaycığım, sana da sevdiklerinle nice mutlu yıllar diliyorum tatlım!
Kucak dolusu sevgiler!

Adsız dedi ki...

Sevgili Burçak hanım
yeni yılınız tekrar kutlu olsun...
Miniklerle resiminiz pek hoş olmuş.
Belli işinizi severek yapan hocalardansınız.
İkbal hanıma selamlar,
Çiğdem Kıray

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Çiğdem Hanım, merhaba! Sıcacık ve güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim! beni çok duygulandırdınız!
Annem de size sevgilerini, selamlarını, iletiyor!
Size de yeniden mutlu yıllar dilerim!
Sevgiyle kalın Çiğdem Hanım! Nedim Bey'e selamlar!