7 Aralık 2007

Yeni Bir Etkinlik için Fikir!


Düşünüyorum o halde varım!

Merhaba Arkadaşlar!
Biliyorsunuz ki Pazartesi günü adreslerimize gönderilen hediyeleri sitelerimizde yayımlıyoruz, etkinliğimizi sona erdirmiş oluyoruz!
Ama şimdi alışmış kudurmuştan beterdir durumu var, yeni bir etkinlik başlatmak istiyorum!


Kendi başıma bir tema bulmayı başaramadım desem!

Ve yeni etkinliğin temasına siz dostlarım karar verin istiyorum! Sonra da oybirliğiyle etkinliğin konusu belirlenmiş olsun, ne dersiniz? Sizin istekleriniz, düşünceleriniz yön versin etkinliğimize!Hediyesiz bir etkinlik tercih ediyorsanız mutlaka belirtin!
Ben, Sevda'ya sordum, Yeşim'e sordum,yoğunluklarından dolayı bir yanıt alamadım!
Hatta, yeni etkinliği Sevda ile düzenlemek istedik, değişik bir tema bulamadık!
Evet, etkinliğe, konusuna, banner'ine bile sizler karar verebilirsiniz!
Yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum!



Bugün itibariyle fikir alışverişi başlasın! Ayın 18'inde etkinlik teması konusunda oylamaya gidelim!
Keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle!

20 yorum:

Yaren dedi ki...

Merhabaaa,belki ne gibi etkinikler simdiye kadar oldu veya nasil bir etkinlik olmasi gerektigini tahmin etmedigim icin baliklama daliyorum olaya.Bence herkez bir yemek veya tatli yapsin ve en güzel pasta oylamayla olsun.Kazanan hediye alsin.IYi hafta sonlari diliyorum.

Adsız dedi ki...

canım burçakcım insanın kafası durunca duruyo işte ama hadi bulalım düşünelim çok seviyorum ben bu etkinliklieri çalış kafa çalışşş
öptüm kocamann

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yarenciğim, tatlım benim!Önerin ço güzel! Bence kabul görür!Önerileri ve oylama sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum! Seni kocamannn öpüyorum!

Yeşimim, birtanem!Tatlım! Hediyen yolda!Gözümüz aydın!!!
Çalış kafa çalış! Çok şekersin sen!
Etkinlikleri çooook sevdiğine göre kesin senden nefis öneri gelir!
Neşeli yayım benim!

Yasemin dedi ki...

selam burcakcim, bence etkinlik hediye degisiminden şaşmamalı! yemek etkinligi zaten hem "Ye Etkinligi" hem de "Yaman Etkinlikler" ile devam ediyor. Buna bir yenisini daha eklemeyelim derim! bizim etkinliklerimiz "hediye etkinlikler" olarak devam etsin :) Simdi gelelim bunun konusuna.. suanda bendeniz bebis bekledigim icin aklima gelen hediyelesme bebekle ilgili :) hersey olabilir! "mini mini patikler" diyelim etkinlik konusunada! :) bilmem ole bi geldi aklimaaa ne dersiniz???

nes-kafe dedi ki...

bencede pasta yada çikolatali birşeyler olabilir :)))

Adsız dedi ki...

Merhaba, sanırım hariçten gazel okumak benim durumumdakiler için söylenir:) Haddim olmayarak sadece fikir vermek istedim.

Şöyle ki; Her blog sahibi, okuyucularından birini seçip (talep edenler arasından kura çekerek olabilir), kararlaştırılan günde hem blog sahibi hem de okuyucu birer tarif hazırlayarak, ister evde ister dışarıda buluşarak hem tanışmış olurlar hem de yaptıklarını fotoğraflamış olurlar.
Emeklerinize ve yüreğinize sağlık.
Sevgilerimle,
Elif E.

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım ben etkinliğin son gününü atlamışım demekki.Ben hediyemi alır almaz yayınlamıştım.Herkesten özür dilerim.
Yılbaşı hediye çekilişi yapalım mı?Ben sevdim bu hediye işini...
sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yaseminciğim, verdiğin fikir çok çok güzel tatlım! Şu var, bebeği omlayanlar ya da çocuğu çoktaaan büyümüş olanlar var! Onlara ne yapalım? Öpüyorum!

Sevgili nes,verdiğin fikir için çok çok teşekkürler!

Sevgili isimsiz okuyucum, verdiğiniz fikir de bir seçenek, neden olmasın? Fikir verdiğiniz için çok çok teşekkürler!

Serpilciğim, senin fikrin çok tuttu gibi! Yeşim, bayıldı!
Olabilir! Çok teşekkür ederim!Sana ayrıca yazacağım!Öpüyorum!
Bu arada hiç dert etme, sabırsız bir arkadaş olduğunu, coşkuya kapıldığını düşündüm! İnan, bizler de kendimizi zor tuttuk!

Adsız dedi ki...

Burçakçım bende yine Yasemin ve Serpil gibi " hediye " değişiminden yanayım..Zaten hemen hemen herkesin anca son dakikada yetişebildiği birkaç çeşit pişir etkinliği mevcut..Hediye vermek ve almak hepsinden çok daha keyifli..Aynı zamanda eşleşdiğimiz blogcu arkadaşları daha yakından tanıma şansımız oluyor..Ama yine kimseyi rencide etmemek adına yine muhakkak bir konu üzerine odaklanmalı hediyeler..Serpilin fikri çok hoşuma gitti ama çok az bir zaman kaldı..Yetiştirebilir miyiz dersiniz yılbaşı çekilişini :)

uygarimizlahayat dedi ki...

Merhabalar, bu etkinliğinizi kaçırdığım için o kadar çok üzüldüm ki, çünkü benim için hediye, yemek, tarif hepsinin dışında bu blog arkadaşlığı, buradaki herkesle tanışmak, muhabbet etmek çok güzel, çoğunuz bunu başarmışsınız ve çok güzel arkadaşlıklar edinmişsiniz.Bende portakal ağacı sayesinde çok güzel 2 arkadaşlık kazandım birisi çok sevdiğim, evime misafir edip, evine misafir olduğum arkadaşım Dilek yani http://kirazdali.blogspot.com diğeri de blogcu arkadaşım Zahide, geçen hafta Dilek'e dedim keşke bizde yılbaşı için bir etkinlik yapsak, hem birileriyle tanışıp, hemde hediye seçme heyecanına gireriz demiştim.Ama çok kişiyi tanımadığım için böyle birşeyi yapmaya kalkışıp yarı yolda kalırım ve üzülürüm diye vazgeçtim...Biliyorum çok konuştum ama yılbaşı geliyor, bence en güzel şey yılbaşı için birşeyler yapmak...Çok güzel olacağına inanıyorum...Tabi ki beni kabul ederseniz...(Çok konuştum biliyorum kusura bakmayın) Sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Bence de yılbaşı çekilişi yapalıııım:) Süper olur:)

Yasemin dedi ki...

aklim fikrim bebekde olunca haliyle ilk onu soledim.. ama yilbasi fikride guzel. her nekadar ben yilbasini kutlamasamda hediyelesmek icin etkinlik lazim :) ee madem yeni yil yaklasio o zaman bu seferki hediyelesme etkinligi yeni yil konsepti uzerine olsun! etkinligin adi da "yeni yil yeni baslangiclar..." olabilir :))

İLKAY dedi ki...

Herkese merhaba,

Ben herşeye varım dostlarım...Hepsi güzel fikirler...Ben de henüz şimşe çakmış değil::(((çakar çakmaz bildirmek isterim...AAAAAAAAAA aslında herkes bulunduğu yöreye ait bir şeyler gönderebilir....yiyecek ve/veya başka şeyler...bilmem olur mu acaba???
Ama ben nasıl kebap göndereyim ki::))))????
Gerçi eski direktörümüzün eşi için yaptırıp uçakla göndermiştik...mikro dalgada ısıtınca eh işte fena olmuyormuş..ben denemedim ama...
hadi hepinizi çoook öpüyorum......
sevgiler,
ilkay

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Burçinciğim, inan bana ben de sizlerle aynı fikirdeyim!
Bu yüzden yeni bir etkinlik istiyorum!

Sevgili Uğurböceği, ne kadar içten ifade etmişsin kendini! Keyifle okudum yazdıklarını! Çoğunluk yılbaşı etkinliği istiyor!
Etkinliğe katılmanı gerçekten çok isterim!
Sen de ilk fırsatta bir etkinlik teması seç!Örneğin, sevgililer günü ,anneler günü için ya da 23 Nisan için!
Ya da temayı sen seç, etkinliğini bize de duyur!
Biz de duyurur, san destek oluruz!
Hatta güzel etkinliğine de katılırız, ne dersin?

Seblacığım, olabilir tatlım, neden olmasın?

Yaseminciğim, haklısın, ben seni anlıyorum. Zaten sana gülerek bunları yazdım, takıldım da aynı zamanda!
Etkinliğin adı çok çok güzel!Çok çok sağol!

İlkaycığım, verdiğin fikir omlaz değil! Herkes, yöresel bir şey hediye edebilir birbirine!
Verdiğin fikir için çok çok sağol!
Çok öptüm!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Yılbaşını andıran bir hediye de olabilir ne bilim kadınlar arasında meselaaaaa kırmızı kutuda kırmızı bişiler hahahahahaha
Muzurum ben muzurum lay lay lay

uygarimizlahayat dedi ki...

Çok teşekkür ederim, bana böyle bir şans verdiğiniz, beni düşündüğünüz için, bende bir etkinlik düşünüp hepinizi davet edicem inş.Etkinlik konusunu dört gözle bekliyorum...sevgiler...

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Yılbaşı çekilişi yapalımmm..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslım, tatlım! Gerçekten çok muzursun! Çok çok teşekkür ederim de bence bu fikir herkesin hoşuna gitmez! Neden biliyor musun kimileri bu tür hediyelerle karşılaşınca rencide olmuş hissedebilirler kendilerini de ondan birtanem!
Bunu çook emin olduğun çok yakın bir arkadaşımıza yapabiliriz ancak! Bnua rağmen ben de böyle bir hediye almak istemem doğrusu!Kırmadım seni umarım! Ama başka muzur planların varsa bilemem! Seni aramızda görmek isteriz!

Merhaba Sevgiliugurbocegimleafiyetle, etkinliğe bir erkek arkadaşımızın da katılması çok çok güzel!
Yarın belli olacak! mutlaka haberinizi olacak!Dostça kalın!

Oylumcuğum, evet, yılbaşı çekilişi yapacağız tatlım! Çooook öptüm seni!

SERAP dedi ki...

Yılbaşı çekilişi gerçekten çok hoş fikir,aynı okul yıllarındaki gibi dimi?Çok geniş bir alan olduğu için yılbaşını veya yeni yılı anımsatan hediyeler alınabilir.Yada herkes kendi emeğiyle yaptığı bir elişini(örgü,dantel,boncuk vs.)gönderebilir birbirine.Ben şimdiden heyecanlandım ama elimizi çabuk tutup karar vermek lazım dimi:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Serapçığım, iletini aldım canım!
Adres bilgilerini yeniden verirsin değil mi?
Etkinlikten keyif alman dileğiyle!