19 Aralık 2007

Bayramınız Kutlu Olsun!



Sevgili Arkadaşlarım, dostlarım, hepinizin Kurban Bayramı'nı kutluyorum!Keyifli, neşeli, bol dinlenceli ve eğlenceli bir bayram geçirmeniz dileğiyle!
Bayram ile ilgili resim ararken bu şirin kutup ayısını gördüm,bittim!
Bayramınızı kutlarken nesli tükenmekte olan hayvanları da unutmamak gerektiğini düşündüm!Bu dünya hepimizin!
Bayram demek sevgi, paylaşım demektir ya, yaşamınızdaki sevgilerin, paylaşımların çoğalması dileğiyle!
Kendimiz kadar onları da düşünmeliyiz! Küresel ısınmanın önüne geçebilmek için bireysel olarak önlemler almalıyız!
Bu arada, çekiliş sonuçlandı, katılan arkadaşlara iletileri gönderildi!
Sevgiyle kalın!

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Burçakcım bayramını kutlar, hayırlara vesile olamsını dilerim.
Çekiliş sonuçlarında bir karışıklık mı oldu?
Teknik bir hata yüzünden Yahoo adresimden mail gönderemiyorum...
hotmail adresimden mail attım ,bilgine...
Sevgilerimle
Emel
asevi.blogcu.com

uygarimizlahayat dedi ki...

Burçakcım seninde bayramın kutlu olsun, yarım saat önce baktım mesaj yoktu, bende bayram mesajı ekliyordum sayfana tekrar bakmak istedim.Çok güzel mesaj vermişsin, hepimiz duyarlı olmalıyız küresel ısınmaya karşı...Çekiliş sonucuna sevindim, mailini aldım, çokkkkkk heyecanlıyım...Tekrar bayramın kutlu olsun, şeker tadında bayram geçirmen dileğiyle...Öpüyorum...

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Byramın kutlu olsun canım.Sevdiklerin ve sevenlerinle bir ömür diliyorum.Sevgiler...

Burcu Özdoğan dedi ki...

Mutluluk dolu bir bayram dilerim...

Adsız dedi ki...

Hayirli bayramlar

Naşide Dönmez dedi ki...

burçak hanım bende mailinizi aldım.şimdiden heyecenlanıyorum bakalım ...sizinde bayramınız kutlu olsun.nice bayramlarda görüşmek dileği ile.sevgiler.naşide

busem dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

Adsız dedi ki...

Canım mutluu bayramlar...

banu kırmızıgül dedi ki...

canım merhaba,
bayramını kutlarım. sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım ben geldim bayramı bitirdim
umarım bayramın bayram gibi geçmiştir
kocaman sevgilerrr

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Emelciğim, iletini aldım, sana yanıt yazdım. okudun mu?
Gecikmeli de olsa sana iyi bayramlar diliyorum tatlım! Kucak dolusu sevgiler!

Şerifeciğim, ne kadar sıcacık bir mesaj göndermişsin, gülümseyerek okudum. Çok teşekkür ederim! Keyifli bir etkinlik olması dileğiyle! Senin de bayramın kutlu olsun canım!
Sıcacık sevgiler sana!

Aslıcığım senin de bayramın kutlu olsun tatlım!
Sevdiklerinle bayram tadında nice yıllar dilerim!Öptüm seni!

Sevgili burcukuşu, ben de sana mutluluk dolu bir bayram dilerim!
Her gününün bayram tadında geçmesi dileğiyle!

Sevgili Kızılcıkşurubu, size de iyi bayramlar! Her gününüzün bayram tadında geçmesi dileğiyle!

Naşide hanım, sizin de bayramınız kutlu olsun!Keyifli bir etkinlik olması dileğiyle! Sevgiler!

Sevgili busem, mesajın çok çok güzel, çok çok anlamlı! Her şeye rağmen hayat güzel diyorum ve gecikmeli de olsa hayırlı bayramlar diliyorum!

Yarenciğim, tatlım! senin, ailenin bayramını kutlar her gününün bayram tadında geçmesini dilerim!Çok öpüyorum!

Sevgili isimsiz okuyucum, sana da iyi bayramlar!

Banucuğum, tatlım, senin de bayramın kutlu olsun!Sıcacık sevgiler!

Yeşimciğim, evine hoşgeldin tatlım!
Bayramım bayram tadında geçti, çok keyif aldım! Ben biliyorum ki ailenle, dostlarınla keyifli bir bayram geçirmişsin.Öptüm seni şeker kız!