25 Aralık 2007

Kurban Bayramı'nın Ardından!



Çok keyifli bir bayram geçirdim, sevdiklerimle birlikte oldum. Tatlı bir yoğunluk yaşadık.



Bayramın ilk günü Güldalım, Aytülcüm ve yeğenlerim Cansu ile İlayda bizdelerdi.
Gırgır şamata yaptık, birlikte alışveriş yaptık, hediyeler aldık. Eve dönüp annişimin yaptığı nefis yemeklerden yedik. Bu arada ben de boş durmadım,Kurutulmuş Domatesli Pissaladiere ve ekmek makinesinde Cevizli-Havuçlu Kek yaptım.Son günlerde iyice dütüğüm için cildimi bozan çikolatadan uzak durmaya çalıştım, evde malzemelerim olduğu halde kullanmadım.
Bayramın ikinci günü biricik arkadaşım Burcu, bizi ziyaret etti. Ardından manevi ablam Sevinç ile kardeşim gibi sevdiğim Ceylanım geldiler!
Ertesi akşama dek birlikte çok keyifli saatler geçirdik. Ceylanım ile onun için alışveriş ettik.Akşam gittiler ama ben bir gün daha kalmalarını isterdim, doyamadım doğrusu!
Bayramın dördüncü günü anneannemin üçüncü ölüm yıldönümüydü,helvamızı yaptık, duamızı ettik.
Burcu, bizi davet etti, o akşam Eskişehir'e dönmek üzere yola çıkacaktı.
Annem, Burcu, Burcu'nun annesi Zennur Teyze ile derin derin sohbet ettik. Baharda, Burcu'yu Eskişehir'de ziyaret etmek üzere sözleştik. Benim tastlı arkadaşım, Eti'de çalışıyor, gıda mühendisi kendisi. Çok mütevazi, sevgi dolu, anlayışlı, pozitif, dünyalar tatlısı bir insan! Yüzüne bak, için aydınlansın!Allah, ailesine, arkadaşlarına bağışlasın!



Bir de bize geldiği akşam, sizin, site arkadaşınız mı öldü diye sormasın mı, şok oldum! O derece sitemizi takip etmiş! Nedenini sordu, üzüntüsünü belirtti.
Burcu, evlerinde bize çok değişik ve çok lezzetli bir kek ikram etti!
Eti, her yıl geleneksel Yılbaşı Kek'i hazırlıyormuş, personeline ikram ediyormuş.
Unsuz, kuru meyvelerle yapılmşı nefis bir kek! Formülünü bulan varsa bizimle paylaşmasını isterim!Ben, biraz bilgi sahibi oldum ama sırrını ele vermemek açısından susuyorum! Burcu, kekin bütün halini yakalayabilirse resmini çekecek, o zaman sizlerle o güzelliği paylaşırım, söz!
Bayram güzel geçti ama Burçak üç günü dışarıya çıktığı, arabaya bindiği, terlediği için kabanının önünü açtı veee grip oldu!Dün de okula gidemedi, evde kendini toparlamaya çalıştı, dinlendi.Hastayken boş durmayıp evde süsler hazırladı.
Bugün de dinlenmiş ve toparlanmış olarak okul yolunu tuttu.Öğrencilerini sevindirdi, yenı yıl için sınıfı süsledi.Çocuklar sevinip İngilizce dersinde öğrendikleri yılbaşı şarkısını söylediler! Mutlu mesut evlerinin yolunu tuttular.Hazırlıkların arkası yarın! Anasınıfının ve sınıfın süslemeleri bitince yılbaşı şenliği ile birlikte resimlerini yayımlayıp sizlerle paylaşacağım, söz!
Bu arada arkadaşım Özlem Öğretmen'in resim öğretmeni kocası girişe geyiklerin çektiği bir Noel baba arabası yapmış ki okluda epeyce ses getirmiş.Resmi ben bulmuştum, okula götürmüştüm, kocası kalıbını çıkarmış, çoook güzel olmuş!Tama tamam onun da resmini çekerim!
Benden şimdilik bu kadar! Yarın, yeniden buluşncaya dek hoşçakalın!



12 yorum:

çınarkurabiye dedi ki...

canıım ne kadar güzel resimler koymussun..içim açıldı vallahii :)) öpüyorum

sevgiler
gözde

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
öncelikle geçmiş olsun. toparlanmana çok sevindim.
ne güzel bir bayram geçirmişsin imrendim doğrusu. biz ilk gün ziyaretimizden sonra Ada'nın hastalanması neticesinde sadece hastaneye gidebildik. sonra da Ada iyileşsin diye evde oturduk bayram boyunca. en azından dinlenmiş olduk.
Canım yazdıklarını okuyunca yeni yıl coşkusu belirdi içimde. Kıpır kıpır oldum birden. öpüyorum canım.

sevdamavisi dedi ki...

Bir de annenin verdiği çiçekler yeşermeye başladı çok sevindim. artık ümidi kesmeye başlamıştım . hata mı yaptım da çiçeklerim tutmadı diye ama yeni yaprakların çıktığını görünce çok sevindim. sanırım bundan güzel bir sevinç olamaz. bayılıyorum doğanın uyanışına.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Gözdeciğim, güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim tatlım! Kocamannn sevgiler sana!

Sevdacığım, çok çok teşekkür ederim tatlım, şimdi daha iyiyim! Ada'ya çok üzüldüm ama, şimdi iyi mi tatlı kızım benim?
O, yılbaşı coşkusu beni de feci sardı, hiç sorma tatlım!
Bu Cuma da yılbaşı balomuz var! Anasınıfı'nda hazırlıktan geçilmiyor! Hiç halsizliği dikkate alamıyorsun bile!
Annemin verdiği çiçeklerin açmasına da çok sevindim tatlım, ne güzel bir haber bu! Anneme söyleyeceğim!
Seni ve kızımı öptüm!

GANNE dedi ki...

Burçakcığım ne güzle bol sohbet-muhabbetli, gezmeli-tozmalı, alıçveirşli bir bayram olmuş. Dostlarla geçen her an çok güzel. İnşallah daha nice bayramlarda sevdiklerimizle oluruz.
Eti'nin yılbaşı kekinin resmini de merakla bekliyorum. Opuyorum. :)))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Fadimeciğim, gerçekten de çok keyifli bir bayramdı! Sonu hastalık ta olsa çok çok güzeldi!Gerçekten de dostlarla geçirilen her dakika çok çok keyifli tatlım! Hayat sevdiklerimizle paylaştığımız güzelliklerle anlamlı, değil mi Fadimeciğim? Dilerim, dilerim tüm bayramlarda, yeni yıllarda sevdiklerizle birlikte oluruz!
Burcu, bütün halde yılbaşı keki bulabildiği anda resmini çekip bana yollayacak belki seneye gönderebilir, bilemiyorum!
Seni kocamann öpüyorum birtanem!

uygarimizlahayat dedi ki...

Burçakcığım çok güzel bayram geçirmişsin, Allah içine sindirsin...Bu yıl bizim içinde öyle oldu, farklı bir bayram geçirdim, çocuk gibiydim.Babamın memleketine gittik, hem kuzenime söz takmak, hem de akraba ziyareti yapmak için...Dedem, babaannem, halam, amcam hepsi beni hala küçük şerife gördükleri için, şımarmadım dersem yalan olur...Hala kucaklarına almalar, hala kızım yemek yesene, sen hep böyleydin küçükken de yemezdin gibi ısrarlar, uyarılar...Çok konuştum ama böyle işte çok güzeldi, hele ki dönüşte Pamukkale ziyareti ve Taç mağazası ziyareti harikaydııııııı hehe:))) İnş. her yılımız şeker tadında geçer, öpüyorum...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Şerifeciğim, senin adına çok sevindim, ne kadar güzel bir bayram yaşamışsın! Çok keyifli olmuş, belli ki!
Pamukkale'yi ben de görmek isterim, henüz görmedim! Ama Taç'ta ne kadar zevkli ürünler olduğunu hepimiz biliyoruz! Sen, Taçlanmışsındır da şimdi! Aldıklarını güle güle kullan tatlım!
Her gününün bayram tadında geçmesi dileğiyle! Öpüyorum! :)

NiNo dedi ki...

sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

2008 sana ailene ve sevdiklerine mutluluk huzur ve sağlık getirsin inşallah.

Adsız dedi ki...

ne güzel geçmiş bayramın canımın içi
cam güzellerine de bir hayran kaldım ki sorma
artık eskişehirden bi de bana doğru yol alrısın ;))) yoksa ninolaşıp yoluverirrimmm
şaka bir yana bütün güzellikler seninle olsunn
kocaman sevgilerr

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Nino, güzel temennilerin için çok çok teşekkür ederim!
Ben de sana tüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu, keyifli yıllar diliyorum! Sıcacık sevgiler!

Fatma ve Ayşe, ikinize de çok teşekkür ediyorum!Tüm sevdiklerinizle sağlıklı, keyifli, mutlu nice yıllar diliyorum!
Sevgiyle Kalın!

Yeşimciğim, annem, menekşelerinr cam güzeli yazdığını duymasın derim! :))
Canım, gelirim, söz veriyorum!
Güzel temennin için çok teşekkür ederim tatlım!Dilerim, hakettiğin güzellikleri doya doya yaşarsın!
Öpüyorum!