14 Aralık 2007

Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği ve İlle de Değiştirme Kartlı Hediye!

Ücretsiz bedava resim yükleme servisi resim yükleme servisi

Eveeet, yeni bir etkinlik daha başlıyorrr! Yeni Yıl çekilişi yapıyoruz!
Bu akşam dolayısıyla katılım başlıyor, pazartesi akşamı sona eriyor!
Adresinizi, sitenizi "burcaktosunlar@gmail.com" adresine yolluyorsunuz.
Salı günü çekiliş yapılıyor ve sonuçlar katılımcılara ileti yoluyla bildiriliyor!Hediyelerin sahiplerini bulmaları için son gün 10 ocak! Amaaa sakın yanlış anlaşılmasın, hediyeler 10 Ocak'ta değil, çekiliş sonuçları açıklandıktan sonra alınıp gönderilmeye başlanmalı! Yani 31 Aralık'ta hediyeler sahiplerine ulaşmış olmalı aslında! Ne de olsa etkinliğimizin adı Yeni Yıl çekilişi, öyle değil mi? Ve bu kez hediyesini eline alan hemen sitesinde yayımlayabilecek! Bu kez tarih belirtmeyeceğim şu tarihte yayımlanacak diye! 10 Ocak, hediyeleri yayımlamak için son gün ama!Yalnız, hediyenizi yayımlarken etkinlik resmini de yazınızda yayımlamaya, etkinliğin adını yazmayı unutmayın lütfen!
Yeniyıl hediyesi neler olabilir? İç çamaşırı değil elbette! Bu tür hediyeler herkesin hoşuna gitmeyebilir!
Mutfak eşyaları, kek, pasta,bisküvi kalıpları olabilir! Yemek, pasta kitabı, kahve!Bebeği olacağını bildiğiniz arkadaşlara bebiş giysileri, eşyaları alınabilir!
Kitap, cd diyeceğim ama kimileri değiştirme kartını gözden kaçırdı, önemsemedi!
Oysa ki herkesin zevki bir değildir,sizin hoşunuza giden başkasını hoşuna gitmeyebilir!
Lütfen, ne alırsanız alın değiştirme kartsız almayın sonuç hayal kırıklığı olabiliyor çünkü!
Şimdi, öncelikle bu etkinliği düzenleme konusunda beni yüreklendiren, heveslendiren Yeşim'e çok çok teşekkür ederim! Canım arkadaşım, kargo arabası yandığı, kahvesi, kitabı eline geçmediği halde yeni bir etkinlik için çok istekli! Bana, Yeni Yıl çekilişi yapma fikrini veren canım arkadaşlarım Serpil'e ve Oylum'a çok teşekkür ederim!
Sonra etkinlik için bana resim bulan,logo oluşturan Yasemin'e çok çok teşekkür ediyorum! Sevgili arkadaşım, logoyu helal ettiğin için çok teşekkür ederim!
Veee, geçtiğimiz etkinlikte de benden yardımını esirgemeyen,içtenliğiyle, yardımseverliğiyle beni destekleyen canım arkadaşım Sevdam! Yine senin sayende bu etkinlik banner'i oluştu!Senin sayende bu etkinliği başlatabiliyorum!
Etkinlik kodunu oluşturdun, resmi düzenledin! Sana, çok çok çok teşekkür ediyorum!
Bu etkinlikte de bana destek olduğun için sana bir kez daha minnettarım canım!
Eveet, arkadaşlar, katılımınızı bekliyorum!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım teyzem etkinlik yapacam ben olmaycam hiç olur mu öyle şey birinci sırayı bile kaparım hiç kaçırmam hadi kolay gele
öptüm kocaman

uygarimizlahayat dedi ki...

Merhabalar,
Etkinliğe çokkkk sevindim.Adresinize gönderdim...kolay gelsin...

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

SEN ETKİNLİK YAPARSINDA KATILMAZMIYIZ...

EZGi :)) dedi ki...

merhaba burçak hanım.ne iyi etmişsinizde böylesine güzel bir etkinlik düzenlemişsiniz.size etkinlikte kolaylıklar diliyorum. sizi izninizle linklerime ekliyorum.sevgiler

çınarkurabiye dedi ki...

canım merhaba,gerçekden güzel bi etkinlik..bu sefer bende kaçırmak istemiyorum..

sevgiler
gözde

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Tatlı cadı Yeşimim, evet birinci sıradasın!Hayırlı olsun!Dilerim çoook keyif alırsın! Öptüm kocamannn!

Merhaba Sevgili Serap, etkinliği beğenmene ve katılmana çok çok sevindim! Dilerim çok keyif alırsın!

Teşekkürler kızlar! Aramıza hoşgeldiniz! Keyifli bir etkinlik olması dileğiyle!

Sevgili Ezgi, çok teşekkür ederim! Ben de en kısa zamanda linklerime ekleyeceğim senin siteni! Söz! Sevgiyle Kal!

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Burçak canım bende katışlıyorum biraz geç kaldım ama bu saatten sonra mümkün olurmu?

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Oylumcuğum, etkinliğe katıldı bile tatlım! Geç kalmadın! Yarın, çekiliş var, sonuçları sizlere bildireceğim!
Hediyen, ayı adrese gidecek!