24 Eylül 2007

Severim Oyunu!



“Severim” oyununda beni Sevdam sobelemiş. İyi ki de sobelemiş! Kim sevmez, sevdiklerinden söz etmeyi? Sevdacığım, sana çok çok teşekkür ederim!
Hatta, ben sobelendiğimi bilmeden Sevda’nın sitesini ziyaret edip yazdıkları, sevdiklerini okurken “soruları ben nasıl yanıtlardım” diye düşündüm, yanıtlar bana çok yakın geldi! Sobelendiğimi görünce de hazırlıksız yakalandığımı düşündüm.Bu yüzden de oyuna katılmakta bira geciktim.

Severim… Ailemle birlikte olmayı.

Severim… Cimcimemi şımartmayı, ona zaman ayırmayı!

Severim… Cimcime’nin neşeli, keyifli oluşunu, muzurluğunu, gözlerinin pırıl pırıl parlamasını!

Severim… Yağmur yağdığında toprağın misler gibi kokmasını, o kokuyu içime çekmeyi!

Severim… Dolunay zamanı denizin ışıltısını!

Severim…Denizin sakinliğini, öfkesini, hırçınlığını, iyot kokusunu!

Severim…Aileme, öğrencilerime, dostlarıma sürprizler hazırlamayı, onları şımartmayı!

Severim… Ailem, dostlarım için mutfağa girmeyi!

Severim… hamur yoğurmayı, kurabiyeler, ekmekler, pideler yapmayı!

Severim…Yağmurda battaniyemi alıp bacaklarımı uzatıp saatlerce çay-kitap keyfi yapmayı! Genelde o battaniyenin içine Cimcime girer, birlikte keyif yaparız o zaman!

Severim… kahveme tatlı bir şeylerin, dergilerimin ve güzel bir müziğin eşlik etmesini!

Severim… Bir kitap kafe açma, aromatik kahveler yapma, chaseecakeler hazırlama düşüncesini, hayalini!


Severim.. Yaptıklarımın beğenilmesini, kendimi aştığımın söylenmesini, kafe açmam gerektiğinin belirtilmesini!

Severim…her an yeni bilgiler edinmeyi, öğrendiklerimi paylaşmayı!

Severim… Yeni çıkan elektronik ürünleri takip etmeyi!

Severim…yemek komşularımla oyunlar oynamayı, sobelenmeyi, sobelemeyi!

Severim…güzel, etkileyici filmler izlemeyi!

Severim…Kar yağarken manzarayı izlemeyi, resmini çekmeyi!

Severim… Film izlerken patlamış mısır yemeyi (her zaman bu kaçamak olamaz tabii ki)

Severim… Güne güneş ışıklarıyla başlamayı!

Severim… Zaman zaman programsız yaşamayı!

Severim... Dostlarımla, arkadaşlarımla dışarı çıkmayı, sinemaya gitmeyi!

Severim… Güzellikleri sevdiklerimle paylaşmayı!

Severim… Deniz kenarında yürüyüş yapmayı!

Severim… Yeni çıkan kitapları, dergileri takip etmeyi, almayı! Yeni bir derginin, kitabın kokusunu içime çekmeyi!

Severim… Sürprizlerle karşılaşmayı!

Severim… güzel kokulu mumları, sabunları!

Severim… Kekik, nane (özellikle tazesi), lavanta, limon, portakal kokusunu!

Eveeet, benden bu kadar, tane olmuş sevdiklerim! yazılacak daha çok şey var ama bunlar özetliyor sevdiklerimi!

Ben de Sevgili Yeşim ve Hesna'yı sobeliyorum!

Yeniden buluşana dek hoşçakalın!

13 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

canım,
çok güzel şeyler yazmışsın. senin gibi hayat dolu ve yüreği sevgi dolu biri için az bile. öpüyorum.

Hesna dedi ki...

Burçakçığım Merhaba
Sevdiğin şeyleri bende okumaktan dolayı mutlu oldum ve sevdim.
Etkinlik düzenleme fikrinide çok güzel buldum daha öncekine katılamamıştım. Bu defa katılmak istiyorum.Bilgilerimi bir ara göndereceğim sana.

Sevgiler
Hesna

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdacığım, beni, kişiliğimi ne kadar güzel yorumlamışsın! Çok çok duygulandım! Çok teşekkür ederim tatlım! Öpüyorum canım!

Hesnacığım, ortak özellikleri giderek artıyor galiba ne dersin? Arkadaşınla, dostunla aynı kitapları okumuş olmak gerçekten çok güzel bir duygu!
Etkinliğe katılmana çok çok sevindim, seni de etkinliğe katılanlara ekliyorum! Anlaştık değil mi? Sevgiyle Kal!

Adsız dedi ki...

Burçak bazen sende kendimi buluyorum öyle şeyler yazıyorsun sanıyorum bu benim şimdi de aynı şeyleri seviyoruz mumlar kitaplar gezinti kokular ne ilginç bir tesadüftür
severim seni sevgiyle

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yeşimciğim, insanın sevdiği dostlarıyla bir çok ortak özelliği olduğunu keşfetmesi ne kadar güzel bir duygu! Çok mutlu oldum!Sana Burçak'tan kucak dolusu sevgiler!

Adsız dedi ki...

Ohh ne güzel saptamalar bunlar..

Burçak'Im canım ben de seni pek sevdim. haberin olsun :))

sımmsıcak sevgiler...

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Burçakcım ne kadar güzel anlatmışsın kendini. Akrep burcu olarak seninde söylediğin gibi yazılacak daha çok şey var. sevdiklerinle....sevenlerinle....sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

merhaba, severim yanıtlarınıza bakılırsa hayatın her anını kaçımadan severek yaşıyorsunuz. ne kadar güzel...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Zerrinciğim,saptamalarımı beğenmen çok sevindim!
Ben de seni çok sevdim canım!Benim yüreği sıcacık arkadaşım! Sıcacık sevgiler benden sana;)))

Aslıcığım, çok teşekkür ederim! Bu arasa Akrep burcu olduğumu yazdığımı bilmiyordum! Yoksa sen burçları çok mu iyi tahmin ediyorsun? Yoksa sen de mi Akrep burcusun? Temennilerin için çok çok teşekkürler canım!
Sevgiyle Kal;))

Sevgili Yeşil Kivi merhaba!
Hayatın her anını kaçırmadan yaşamaya gayret etmek diyelim biz buna! En azından kaliteli zamanlar yaratmaya çalışıyoruz!
Sevgiler :))

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Canım akrep burcu olduğunu yazmamışsın ama profilde var. Evet bende bir akrepim. Burçlara gelince bazı burçları çok iyi tahmin ederim. Özellikle baskın olanları Bizim burcumuzun özelliğide sezgi gücünün çok kuvvetli olması değilmi? Yanılmadım umarım...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Aslıcığım,yanılmadın. Ama ben de yanılmadım! Akrep burcu olduğunu tahmin ettim! Evet, doğru, profilde yer alıyor! Dikkatli arkadaşım benim!
Sevgiyle Kal!

Serpil dedi ki...

Sobelenmediğim için çok üzülüyorum. Ama herkesi çok seviyorum:))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Serpil,eminim ki en yakın zamanda sobeleneceksin!
ben de hepinizi çok seviyorum!
Sana benden kocamannn sevgiler!:)))