2 Eylül 2007

Gönül Dostları Etkinliği!!!

Merhaba Sevgili Arkadaşlar!

Sevgili Arkadaşım, komşum Sevda’nın düzenlemiş olduğu Gönül Dostları Etkinliği’nin sonuna geldik. Aslında bize gönderilen güzelim hediyeleri yayımlama günü dündü ama ben yine bilgisayarım yüzünden geç kaldım. Beni çok çok üzdü, utandırdı yine! Dün öğleden gece 03.20’ye dek uğraştım ve başarılı olamayıp bilgisayarımı kapattım. Bugün saat 10.30 gibi yeniden bilgisayarımı açtım. Haydi hayırlısı diyorum artık!

Neyse biz etkinliğimize dönelim. Sevda’ya böyle güzel, derin, anlamlı ver unutulmaz bir etkinlik düzenlediği, bana iki yeni çok tatlı arkadaş kazandırdığı için bir kez daha teşekkür ederim! İyi ki varsın Sevdacığım!

Büyük bir titizlikle hediyemi seçtim, kurada bana çıkan, tanıştığıma çok çok sevindiğim sevgili arkadaşım Yeşim’e beğenmesi, beni anımsaması dileğiyle gönderdim. Ve beğenmesine çok çok sevindim. Sitesini ziyaret ettiğimde çok mutlu oluyorum, sunumları çok zarif! Çok ince ruhlu bir arkadaş! Bu etkinlik sayesinde seni tanıdığıma çok çok sevindim Yeşimciğim! Her ne kadar zaman zaman bilgisayarımın azizliğine uğrayıp dilediğim sıklıkta ziyaret edemesem de bil ki aklımdasın! Ve ortak yönlerimiz, zevklerimiz çok!

Gönül Dostları Etkinliği’ne katılan diğer Gönül Dostları gibi bana kimin, nasıl bir hediye göndereceğini çocukça bir merakla beklemeye başladım. Bir sabah saat 09.00 gibi kargo geldi, başta paketi çok beğendim, mutlu oldum. Veee beklenen büyük an geldi, hediye açıldı, birbirinden güzel, beğenim, ilgi alanlarım dikkate alınarak seçilmiş olan kupa, magnet ve kurabiye kalıplarıyla burun buruna geldim!!! Ah Allahım, hepsi de birbirinden şeker! Bir kez daha mutlu oldum, uçtum!




Hediye seçimini yapan Sevgili Arkadaşım Yasemin’e bir kez daha teşekkür ediyorum! Çok ince düşünceli, çok hassas, çok yaratıcı ve esprili bir insansın! Seni tanıdığıma çok çok sevindim Sevgili Yasemin! Senin de siteni etkinlik dolayısıyla keşfettim, zevkle ziyaret ediyorum! Esprin, ince zevkin, yaratıcılığın orada da kendini gösteriyor! Aynı zamanda senden etkinlik yazını yazmanı istemeden geciktirmiş olduğum için çok çok özür diliyorum!

Sizlerle tanıştığıma çok çok seviniyorum!

Bu ay iki tane çok güzel yemek etkinliği varmış, her ikisi de çok zevkli! cafegusto 'nun düzenlemiş olduğu "Aperatifler ve Mezeler" ile diyalogyemekleri 'nin düzenlemiş olduğu"Ramazan Etkinliği."Şimdiden hepimize hayırlı olmasını diliyorum!

En kısa zamanda birlikte tatilimi anlatmak üzere yeniden buluşmak dileğiyle!

Sevgiyle, sağlıkla, keyifle hoşçakalın!










14 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim kızarttın yüzümü ne kadar da güzel şeyler yazmışsın benim için öyle çok teşekkür ediyorum tekrar herşey için ve dostluğun için.
Sana muffin yapar yollarım sen yeter ki iste kocaman sevgimlee

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Merhaba Yeşicim, hakkında ne düşünüyorsam, hissediyorsam onları yazdım! Ben de sıcacık dostluğun için sana çok çok teşekkür ederim tatlım!
Güzel bir dostluk oluştu ya aramızda bu çok güzel bir şey!
Muffin hakkındaki teklifin için çok sağol! Sıcacık sevgiler sana!

yaban mersini dedi ki...

ya ben bu gönül dostları logolarını gördüm ama tarihi kaçırmışım,çok üzülüyorum şimdi,ne hoş hediyeler..etkinlikten bahsettigin için de teşekkürler.slmlar.

sevdamavisi dedi ki...

canım benim,
ne güzel sözler sarfetmişsi çok öutlu oldum. iyi ki düzenlemişim bu etkinliği. hediyelerin de çok hoş. şu an tatildeyim ve sık ziyaret edemiyorum blogları ama gelince bol bol görüşeceğiz. öpüyorum canım...

Yasemin dedi ki...

selam burcakcim, gec olsun guc olmasin. ben daha yayinlayabilmis bile degilim. bende internetin kurbani oldum maalesef iki gundur evde internet yok.. o yuzden bi turlu giremedim gonul dostlari postumu :( ama sen ne de guzel anlatmissin, ne de guzel sunmussun :) canimsin! gule gule iyi gunlerde severek kullan hediyelerini! bi sonraki etkinliklerde bakarsin gene denk geliriz :) cok optum canim!

Yasemin dedi ki...

selam burcakcım :) sitemde bende gecikmeli olaraka yayinladim gonul dostlarimi :) simdi ozur dileme sirasi bende ;) olsun gec olsun guc olmasin ! opeyrum!

GANNE dedi ki...

Burçakcığım hediyelerini çok beğendim. Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan. :) Yasemin çok güzel hediye seçmiş. Senin Yeşim'e aldığın hediyeler de çok guzel. Sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Selam Sevgili Diyalogyemekleri! Üzülmöe daha fazla, ne yapalım, belki başka hediye etkinlikleri olur bakarsın! Hediyeleri beğendiğin için çok çok sağol! Senin düzenlediğin etkinlik için şimdiden kafa patlatıyorum ne yapsam acaba diye!
İnsanın müşkülpesent olması bazen ne kadar kötü oluyor! Beğenmek zorlaşıyor!Sana şimdiden kolay gelsin! Sevgiler!

Sevdacığım, iyi ki düzenlemişsin bu etkinliği! Sayende ne güzel dostlar kazandık,unutulmaz, incelikle seçilmiş, unutulmaz hediyeler kazandık. Hediyelerime baktığımda seni ve Yasemin'i anıyorum! Bir de Yeşim'i anıyorum! Tatildesin ama yine sıkı çalışıyorsun, bizleri sensiz bırakmıyorsun! Mutlu, keyifli tatiller! Öpüyorum!

Yaseminciğim, sen de internet kurbanı olmuşsun, geçmiş olsun!
Neyse ki yazını yayımlayabilimişsin! hayırlı olsun!
Hediyelerimi çok çok beğendim, tekrar çok teşekkür ederim! Kurabiye kalıplarım ile kurabiye yapacaktım aslında ama hiç bir kurabiye tarifi içime sinmedi, çok sıradan gözüktüler gözüme! Kalıpları kullandığım zaman sana haber veririm tatlım! Kimbilir başka etkinliklerde belki yine denk geliriz gerçekten de! Olacağına bak! Sevgiyle Kal, çok öpüyorum!

Ganneciğim, hediyelerimi beğenmene çok çok sevindim, sağol tatlım!Gerçekten de hepsi birbirinden güzel! Yasemin, karşısındaki insanın zevklerini iyi saptamış, ince düşünmüş,zarif seçimler yapmış! Dilerim Yeşim de güle güle kullanır! Aldığım hediyeyi senin de beğenmen beni çok mutlu etti! Yeni etkinliklerrde buluşuruz umarım! Sevgiyle kal canım!

Hesna dedi ki...

Burçak merhaba canım
Gönül dostları etkinliğine bende katılamadım şimdi imrenerek izliyorum sizleri.Hepsi birbirinden güzel manevi değeri yüksek hediyeler göndermişsiniz birbirinize.
Tatil anılarını ve resimlerinide merakla bekliyorum.
Hoşçakal

Hesna

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Aman bunlar ne kadar güzel hediyeler güle güle kullan keyfini çıkart.Ben tatildeyken attığın mesajlar için teşekkür ederim.Ege ye gelmişsin.Nerelere gittin bakalım.Keşke haberim olsaydı.Belki benim tatilimi geçirdiğim yerlere yakındın görüşebilirdik.Keşke bir haberleşseydik.Neyse mutlaka haberim olsun bir daha sefere.Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

canım benim ne güzel hediyeler bunlar..

güle güle kullanman dileğiyle...

sımmsıcak sevgiler...

Hanife dedi ki...

Merhaba Burcak'cigim,
Hediyelerini guzel gunlerde kullan.
Seninle tanismak benim icin de buyuk bir keyifti. Gelecek sefer daha uzun vakit gecirecegiz insallah. Ege hedilerini zevkle izliyor..
Opuyoruz seni..
Annene cok selamalar benden..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hesnam, çok çok teşekkür ederim! Ama hiç üzülme başka etkinlikler olacaktır. Bu çok anlamlıydı tabii ki ! Sevda'nın ellerine sağlık! Canım, seni çok öpüyorum!

Canım Oylumcuğum, bak hiç düşünemedim bunu! İnşallah seneye! Yine Ayvalık olur büyük ihtimal, okullar kapanır kapanmaz kaçmak istiyorum annem ve kedimle! Umarım seninle de tatilimiz denk düşer yüreği sımsıcak arkadaşım benim! Evine hoşgeldin!Çok öptüm seni!

Zerrinciğim, canım benim hediyelerim gerçekten de çok çok güzel! Teşekkür ederim! Gel, sana kurabiyeler yapayım, olur mu :)) Kucak dolusu sevgiler, öptüm seni tatlım!

Canım Hanifem, çok çok teşekkür ederim! İnşallah, uzun uzun, keyifli saatler geçiririz, Ege ile de tanışırım! Canım benim, onlar küçücük hediyelerdi, beğenmesine çok çok sevindim! Ben de sizi çok öpüyorum, kucak dolusu sevgilker size! Annem de selamlarını iletiyor tatlım! Yeni evinizde güle güle oturmanız dileğiyle!