19 Eylül 2007

Yeni Bir Etkinlik Daha - Kahve ve Kitap Keyfinin Dayanılmaz Hafifliği!


Merhaba Arkadaşlar! İşte yeni bir etkinlik daha başlıyor! Sevgili Sevda'nın Gönül Dostları Etkinliği yeni bitti. Çok çok güzel, anlamlı, unutulmaz bir etkinlik oldu! Ben de ilham perimin etkinliğinden esinlendim, büyülendim. Ben de anlamlı, güzel bir etkinlik düzenlemek istedim. İstedim ki alınacak hediyeler unutulmasın, bir anı olarak saklansın, mutlulukla hatırlansın. İşte bu konuda çok sevdiğim iki insanın desteğini aldım, annem, etkinliğin ismini koydu, arkadaşım Sevda, ismi beğendiğini belirterek onaylamış oldu! Vee, bundan sonraki bütün destek te yine Sevdacığımdan geldi! Gönderdiğim resimlerden beğendiğine photoshop ile düzenleme yaptı, etkinlik logosunu oluşturdu, etkinlik logosunun sitemde nasıl görünebileceğini bile yazdı bana! Canım Sevdacığım, bütün yardımların için çok çok çok teşekkür ederim sana! Dilerim, herkes katılır, zevkli bir etkinlik olur! Dileyen herkes bu etkinliğe katılabilir. Bu etkinliğe katılan arkadaşlar, dostlar diğer katılımcılara kitap ve eğer arzu ederlerse kahve hediye edecekler. Aslında düşünecek olursak kahve, keyfin en büyük eşlikçisi! Kitap ve kahve seçimi Kimin kime hediye göndereceği kura ile belirlenecek. Kimse, kimden kendisine hediyegeleceğini bilmeyecek. Etkinliğe katılmak isteyenler 18 Ekim'e kadar adları, adreslerini, siteleri, blogları varsa sitelerinin adresini "burcaktosunlar@gmail.com" adresine göndermiş olmalılar. Etkinliğe katılım 18 Ekim'de sona erecek. Yapılacak kura sonucu isimler, adresler katılımcılara gönderilecek. Hediyeler 20 Kasım'a kadar sahiplerine ulaştırılmış olmalı. Ve hediyeler, 10 Aralık'ta bloglarda, sitelerde yayımlanmış olmalı.

Etkinlik kodu, sayfanın sağında, resmin hemen altında!

Not: Sevgili Sevda, etkinlik logosunun görünmediğini öğrenince kodu yeniden düzenlemiş. Doğru kodu resmin altından kopyalayıp sitenize kopyalayabilirsiniz!
Yani hata düzeltilmiştir! Bu konuda uyarıda bulunan arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum!

17 yorum:

Adsız dedi ki...

canım burçakcım tam benlik olmuş kahve ve kitap ikisi bir arada vazgeçemeyeceğim bir ikili hemen mailde atıyorum listeye ekle beni de sevgiyle

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım arkadaşım benim, etkinliğe katılman beni çok çok mutlu etti!
İletini de aldım. Dilerim çok keyifli bir etkinlik olur tatlım!
Senin etkinlik için de yapacaklarımı şimdiden tasarladım bile! Çok güzel bir etkinlik! Senin de etkinliğin hayırlı olsun! Sevgiyle Kal!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

slm
Çok süper bir etkinlik. Tebrik ederim.Ben de katılmak isterim. Kodunu ekledim fakat resim çıkmıyor. Sen de de öyle.. Çıkarmı sonradan.Acemice sordum ama acemiyim yani..Sevgiler..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Slm
Siteme msj bıraktım.bir ara okursun canım. Ben de sevindim seninle tanıştığıma.Etkinlik kodunu dediğin gibi yaptım bütün tırnakları kaldırdım olmadı. Ben senin sayfanda da göremiyorum resmi.Aynı bendeki gibi. Ama buluruz heralde problemi. Bizden ne kurtulmuş:) SEvgiler..

GANNE dedi ki...

Burçakcığım ne güzel bir etkinlik. Logosu da super olmuş. :) Ben de katılırım seve seve. En kısa zamanda maille bilgilerimi gönderirim. Sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, bakalım sorunu ne zaman çözebileceğiz? Moral ve cesaret verdin bana vallahi, çok çok sağol canım!
Sevgiyle Kal!

Ganneciğim, çok çok sevindim senin de etkinliğe katılmana! Ben de seni şimdi hemen ekliyorum canım! Beğenmen de çok mutlu etti beni! Sevgiyle kal canım! Dilerim çok keyif alacağımız bir etkinlik olur!

yaban mersini dedi ki...

sevgili burçak..
yorumun için teşekkürler..etkinliğe bir gün kaldı bir şey yapamadım diye telaşlanmıssın ama epey tarif var,benim onları tasnif edip yayınlamam birkaç gün sürer..hazır olunca yolla bir tarif..istersen eskilerden bir şeyle katıl.hem hatırlamış oluruz..kitap kahve etkinligi çok hoş..katılmaya çalışacağım..slmlar.

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
ben de katılacağım elbette. e mailimi de yolladım hemen. kodu da sayfama ekledim canım oradan alabilirisin. öpüyorum.

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Burçak süper bir etkinlik mailimi attım bile..
sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Burçakcığım,
mailim aldın mı??
yorumum da çıkmadı da....merak ettim canım...
Sevgiler,
ilkay

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Süheyla, beni manevi yönden çok destekledin yazdıklarınla! Senin bu şekilde yaklaşman beni motive etti! Mutfağa girdim,etkinlik için pidemi ve de çorbamı yaptım!
Çok çok güzel bir etkinlik oldu! Çok teşekkür ederim! Ellerine sağlık!

Sevdam, beni o kadar çok destekledin ki katılmasan çok üzülürdüm!Neyseki katılıyorsun, çok mutlu oldum canım!
Çok öpüyorum!

Sevgili Serpil,etkinliğe katılıyor olman beni çok mutlu etti! İletini aldım kahveci arkadaşım benim!
Dileirm, hepimiz için çok keyifli bir etkinlik olur!

İlkaycığım, iletini aldım! Etkinliğe katılmana çok çok sevindim! Dilerim, etkinlikten çok keyif alırsın! Sevgiyle Kal!

Arkadaşalr, bu arada Sevda, etkinlik kodunu yeniden düzenledi. Düzenlenmiş halini sayfanın sağındaki etkinlik resminin altından kopyalayabilirsiniz!

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Burçak nazik davetin için teşekkür ederim. Hemen sana mail attım ve etkinlik logosunuda bloguma ekledim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,yesimlitarifler.blogspot'un sayfasindan ulastim size.Tatil yazilarinizi okumak cok guzeldi,gozumde canladirdiniz adeta.
Etkinlik konusunu cok begendim,iyi bir secim ...Bilgilerimi daha sonra iletirim.Sevgiler
Emel

Saliha dedi ki...

ETKINLIK KONUSU COK HOSUMA GITTI ..BENDE KATILMAK ISTIYORUM ENKISA ZAMANDA BILGILERIMI MAILLE YOLLIYACAGIM...SEVGILERIMLE:))

Adsız dedi ki...

Bende katılıyorummmm...Mailini attım bile...Sevgiler kolaylıklar

selinesli dedi ki...

merhaba.adımı listeye eklemişsiniz teşekkür ederim.ben de etkinlik kodunu kendi bloguma eklemeye çalıştım ama başarılı olamadım.daha doğrusu kod ekleniyor fakat resim gözükmüyor sade kod gözüküyor.yardımcı olabilir misiniz

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Neslihan, rica ederim!
Etkinlik kodunu yeniden eklemeyi denedin mi, istersen bir de tırnak işaretlerini çıkart, öyle dene!
İyi Bayramlar diliyorum, sevgiler!