31 Ağustos 2007

Dört Günlük Bir Kaçamağın Ardından!

Merhaba Dostlarım, dört gündür burada değildim, annişle küçük bir kaçamak yaptık, Ege'ye gittik! Keyifli ve dinlendirici bir tatil oldu! Bu sabah döndük. Resimleri bilgisayarıma henüz aktarmadım. En kısa zamanda neler yaptığımızı sizlerle paylaşacağım.
Bu arada yazdığı yorumlarla beni mutlu eden arkadaşlarıma, dostlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Dost siteleri yine ziyaret edeceğim.
Yarın Sevgili Dostum Sevda'nın düzenlemiş olduğu Gönül Dostları Etkinliği nedeniyle bize gelen güzel, anlamlı, düşünülerek gönderilmiş değerli armağanları sitelerimizde yayınlıyoruz! Çok keyif verici!!!
Yarın görüşmek üzere sevgiyle kalın!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Burçak, ne iyi etmişsiniz annenle tatile çıkarak :))

Güzel geçmesinede pek sevindim.

Sımmsıkı kucaklıyorum.

sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Çok teşekkür ederim Zerrinciğim! Gerçekten iyi odlu, değişik bir soluk aldık ama inan bana daha dönmeden yeniden nasıl gidebilirimin yollartını artamaya başladım. İflah olmaz bir Ege aşığıyım! Kalbim orada kaldı tatlım! Kedişim evde olmasa ayaklarım iyice geri geri giderdi.
Sana da benden kucak dolusu sevgiler!