27 Temmuz 2017

Çam Yeşili Sokağı


Sevgili Okur,
Bilin bakalım ne oldu…
Âşık olacak gibiyim! Hem de Mack McAfee’ye. Hatırlarsınız, minik bebeğim Noelle’le geçen bahardan beri Mack’in komşusuyuz. Tabii şüphelerim de yok değil, bildiğiniz gibi söz konusu erkekler olunca pek harika kararlar verdiğim söylenemez. Bebeğimin babası bunun en güzel örneği. Velayet davası açarsa diye de ödüm patlıyor. Ah, bu arada söylemeyi unuttum; yeni evimde bulduğum İkinci Dünya Savaşı’ndan kalma mektuplar beni bambaşka bir dünyaya götürdü. Mack’le onları yazan askerin ve “hayatımın aşkı” dediği kadının kim olduğunu bulmaya çalışıyoruz, epey yol kat ettik. Bir ara uğrayın da soğuk çay eşliğinde mektupları okuyalım. Hem ortak arkadaşlarımızın adadaki maceralarını da bir bir anlatırım. Belki sevgili Mack de bize eşlik eder. Bekliyoruz.
Mary Jo Wyse
Cedar Cove, Washington
(Tanıtım Bülteninden)

Sevgili dostlarım bu kitabı sizlerle paylaşmayı unuttum, çok özür dilerim. Şu anda bu kitabı okuyorum. Yine müthişşş, Debbie Macomber kitaplarının hangisi kötü olabilir ki? Bundan sonraki Cedar Cove romanının adı Mimoza Caddesi imiş. Daha sonra çıkacak. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: