24 Temmuz 2017

Pratik Bir Yemek


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Cumartesi günü cilt bakımım vardı, canım çok acıdı ama cildim tertemiz oldu. Havalar çok sıcak, Allah hepimize kolaylık versin. Allah dışarda çalışmak zorunda olanlara yardım etsin. Ben sıcaktan bunalınca duşa giriyorum, rahatlıyorum. Annem yalnızca 10 dk. için rahatlıyor. Neyse,dün annem çok pratik bir yemek yaptı. Tarife geçiyorum.
Malzemeler:
4 orta boy patates
10 tane kokteyl sosis
7-8 tane sivri biber
3 orta boy doomates
Tuz, kekik
2 diş sarımsak
Sıvıyağ

Yapılışı: Patatesler soyulur, kesilir. Tuzlanır, yağlanır, fırın tepsisine dizilir. Sosisler de çizilir, fırın tepsisine dizilir. Fırında 45-50 dk. pişirilir. Bir yandan da kabukları soyulup kesilen domates tencerede sıvıyağ ile pişirilir, kesilen sivri biberler eklenir. Rendelenen sarımsak ile biraz kekik eklenir. Fırından çıkarılan patates ve sosisler bir borcama konur. Üstüne pişen domates dökülür. Fırında biraz pişirilir. Fırından çıkarılır. Sıcak olarak servis yapılır. Afiyetle yenir. Çok lezzetli, mutlaka deneyin!
Sevgili dostlarım yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!


Hiç yorum yok: