25 Şubat 2015

Yeniden Merhaba


Sevgili dostlarım yeniden merhaba, nasılsınız? Ben iyiyim ama biraz da hüzünlüyüm. Pazartesi günü annem Akçay'a döndü. Şimdi yaklaşık bir ay kadar görüşemeyeceğiz. Öbür yandan Cuma günü için izin aldım, İstanbul'a doktor kontrolüne gideceğim ve Aytül ablamda kalıp Pazar günü döneceğim.
Pazartesi ve Salı'nın planlarını hazırladım bile. Yarın da temizlik yaparım diye düşünüyorum malum hafta sonu evde yokum. Misicik ben plan yaparken uyumuş kalmış bebeğim.
Bugün okulda bir baş ağrısı başladı, Gazi Mahmut' a gelince ilaç aldım ama eve döndüğümde hala geçmemişti, iki saate yakın bir süre uyumuşum. Annem beni defalarca aramış haklı olarak merak etmiş.  Neyse ki uyandığımda başımın ağrısı geçmişti. Yemeğimi yedim, çayımı içtim. Planlarımı hazırladım. Şimdi de sizlerle birlikteyim. Sizler neler yapıyorsunuz, keyfiniz nasıl? Dilerim keyfiniz yerindedir. Sevgili dostlarım benden bu kadar, yeniden görüşünceye dek hoşçakalın, sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: