8 Şubat 2015

Akçay Dönüşü Hüznü


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Ben çok iyi değilim. Akçay'dan Misicik ile dün akşam döndük. Hiç te dönmek istemiyordum doğrusu, gözüm arkada kaldı. Akçay'da olduğum süre boyunca önce annemle sonra ablamlarla her gün dışarı çıktık. Annemle deniz kenarına gittik, birşeyler içtik, alışverişimizi ettik ve evimize döndük. Ablamlar gelince de boş durmadık gezdik, Ayvalık'a gittik, pazarından alışveriş ettik. Ertesi günü Akçay'da zaman geçirdik, Ben dün döndüm. Annemler iki gündür gezmeye devam ediyorlar, aklım orada kaldı doğrusu. Okullar açılıyor olduğu için mecburen döndüm. Şimdiden yaz tatilini iple çekiyorum uzun bir süre orada kalabilmek için.  Arada Akçay'a gideceğim ama yalnızca iki günlüğüne. Bir son dakika golü atılmazsa, seçimler nedeniyle il dışı atamalar öne çekilmezse  hayırlısıyla tayin isteyeceğim.. Bende durum bu sevgili dostlarım, hüzünlüyüm anlayacağınız! Yeniden görüşmek, keyif paylaşmak üzere dostça kalın!

Hiç yorum yok: