12 Şubat 2015

Hiç Öğrencim Yok


Sevgili dostlarım merhaba, nasılsınız? Ben nasılım, iyi miyim hiç bilemiyorum. İşimle ilgili problemler yaşadım, yerimi değiştirdim. Ama burada da anasınıfına hiç öğrenci gelmiyor. Hava soğuk, hasta olanlar varmış. Bir de müdürüm Kenan Bey'in söylediğine göre bazıları masraf olmasın diye okula göndermiyorlarmış. Oysa aidat ta vermiyorlar. Haliyle epeyce yadırgadım. Okula alışmaya başladım gibi. Ama okula öğrenci gelmemesine alışamadım, boş boş oturuyorum okulda. Bugün bir saatliğine bir kız öğrencim geldi, biraz konuştuk, resim yaptı sonra da gitti. Bende şimdilik durum bu. Birlikte kahve keyfi yapalım diye bu resmi seçtim, biri sizin biri benim. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle, dostça kalın!

2 yorum:

Özgen dedi ki...

Gerçekten duruma üzüldüm ne kötü okula göndermemek İnşallah düzelir en kısa zamanda sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Özgen hanım ziyaretiniz için çok
teşekkür ederim. Pazartesi'den itibaren durum düzelecekmiş.