1 Ağustos 2007

Susuz Günler!


Merhaba Sevgili Arkadaşlar
hepimizi eninde sonunda ciddi bir susuzluk problemi bekliyor! Hem de hiç ama hiç hak etmediğimiz halde! Bizler bilinçli su kullanırken kimileri arabasını, suyunu yıkamaktan çekinmiyor! Dikkatrli davrana bizler de cezalandırılıyoruz! Bahçelerin, ağaçların, çiçeklerin, çimlerin sulanması lazım, anlıyorum ama saatlerce şakır şakır sular akarken içim acıyor!
Tarımda damlatma tekniğiyle suşlamaya geçildi, bahçesi olan apartmanda yaşayan arkadaşlar,
apartmanda yaşayanlar yöneticinize baskı yapın, imza toplayın pahalı da olsa bu sisteme sahip olun! Sonuçta biz kazançlı çıkacağız! Birilerine de sivil olarak bizim yaptırım uygulamamız, suyu bilinçsizce kullananları bildirmemiz gerekli!
Ankaralı arkadaşlar, susuz günlerinizin en kısa zamanda sona ermesi dileğiyle! Hiç olmazsa su kesintisi en aza indirgenir umarım! Şimdiden bizim için de aynı temennilerde bulunuyorum! Bizi de aynı son bekliyor çünkü!
Umarım altı ya da sekiz saatten fazla bir su kesintisi olmaz!


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Mrb Burçakcım,
bende senden ruhuma içime evime keyif verecek mis kokular getirecek harika şeyler var. Çok teşekkür ediyorum beni şımarttığın için
kocaman sevgimle

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, ne mutlu bana! Ruhunun şımarmasına çok sevindim. Rica ediyorum! Burçak'tan sana sıcacık sevgiler!

sevdamavisi dedi ki...

canım,
ne kadar haklısın. o kadar bilinçsiz kullanan insanın hatası bize de patladı maalesef. çok sekiden beri suyu boşa harcamamak için uğraşan biri olarak kızıyorum bazen. suyun bitmesi de şart değil her zaman dikkat etmeliyiz bence. umarım bu günler geçer diyeceğim ama bilinçlenmeden hiçbir şey düzelmez. kadarböyle bir konuya değindiğin için çok teşekkürler canım. sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım benim, merhaba!
Bu hepimizin sorunu değil mi? Ama bu aralar özlellikle sizin sorununuz!
Bir de şaka gibi bir olay olmuş, Ankara, susuzluktan kırılırken su borusu patlamış,sokakları su basmış!
Hepğimizin aynı sizin gibi içine oturdu vallahi!Çok geçmiş olsun!
Sevgiyle kal tatlım!