4 Temmuz 2007

Yine Yeni Yeniden KPSS Ve Şımartılmış Ruhum!

Selammm, sınavdı, iş görüşmesiydi, bilgisayarımın yavaşlığına tahammülsüzlük derken bu kadar gün geçti! Aslında sınavdan hemen sonra yazmak istedim ama olmadı işte! Esracım, benim bu işlerden elimi eteğimi çektiğimi düşünmüş! Haklı vallahi!
Arkadaşlar, hayatımda girdiğim sınavlardan o kadar bıkmışım ki bu sene hiç açılmadım, seneye dershaneye giderim diye düşündüm ama bunun son olmasını diledim! Aslında geçen sene aldığım puana göre en geç Şubat ayında sözleşmeli olarak yerleştirilmem gerekiyordu da yerleştirilmedim ya bu yüzden ne için çalışıyorum dedim, isyan bayrağı açtım yani! O zaman ne diye girdim değil mi, girmemiş olmamak için, belki bir şeyler değişir de ben de başımı duvarlara vurmak durumunda kalmayayım diye! Gerçi bu ne ilk yerine getirilmeyen vaat ne de yaşanılan ilk düş kırıklığı! Yapılması gerekenleri sen birey olarak yerine getirsen de olmuyor! Başka şeyler gerekiyor, şanstan öte şeyler yani!
Ama, ben ne yaptım, kendimi şımartttım, Hesnacığımın bizlerle paylaştığı güzelim Kakaolu Kurabiyelerden yaptım, sınav çıkışı arkadaşlarımla tadına baktım. Paylaşınca güzel oluyor her şey! Öğle arası için de annişimin hazırladığı nefisss sandviçimi limonlu- buzlu çay eşliğinde afiyetle yedim! Öğleden sonraki oturuma enerji yüklemesi yaptım, başımın çatlamasını önleyemedim ama ruhumu ve bedenimi iyi şımarttım!
Arkadaşlar, tarifini Hesna'dan alabilirsiniz, Hesnacığım bu güzel tarifi bizlerle paylaştığın için çok çok teşekkür ediyorum! Ben, şeker yerine toz stevya kullandım, tek fark o!


Dün, bir sürü yeni kitap aldım sizlerle paylaşmak üzere! En kısa zamanda yeniden birlikte olmak dileğiyle beni bu günlük affedin, birazdan dayımlar geliyorlar, Cumartesi günü İsviçre'ye gidiyorlar, sanıyorum ki yeniden izne gelene dek son görüşüm olacak! Yolunuz açık olsun dayıcığım, yengeciğim ve Atillacığım! Sevgiyle Kalın Sevgili Arkadaşlar!

Hınzır kızımdan sevgilerle!

4 yorum:

Hesna dedi ki...

Burçak'cığım Merhaba
Yazını okuyunca aynı düşüncelere katıldığımı belirtmek istedim. Bu sıralar bizde de bir sınav telaşı vardı. Kızım için konservatuara başvurmuştuk. Bunun için bir süredir hazırlanıyordu, son dönemdede kursla destekledik bu çalışmasını.Sınav sırasında gördükki bizim çabalarımız boşa. Herkes yanında birileriyle gelmiş, herkes telefona sarılıyor birilerini arıyor. Sonuç açıklandı ve ne yazıkki hüsran. Tabiki hepimiz çok üzüldük. Ve kızımla Türkiyenin gerçeğinin ne olduğu konuşmasını yaparak biraz sakinleştirmeye çalıştık. Çalışmak, gayret gibi şeyler ne yazıkki bizim ülkemizde boş.Eğer tanıdığın birileri varsa, biryerlere üye isen çalışmana filan gerek yok istediğin şeye ulaşabiliyorsun.
Neyse canım yormayım seni yaşadığımız sorunla.
Kurabiyeleri denemene çok sevindim umarım beğenmişsinizdir.
Canım seni ve anneni öpüyorum.

Sevgi ve selamlar
Hesna

Adsız dedi ki...

Canım Burçak, ohh ne güzel rahatlamışsın anlaşılan.. Seni yeniden görmek güzel..

Ne güzeldir insanın kendini şımartması. hele böyle güzel bir tarifle. Seninde hesnacımında ellerine sağlık...

Sımmsıcak sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hecnacığım, seni yeniden aramızda gördüğümüze çok sevindim, sağlığınız yerinde ya, yaşasın! İnan dert oldu bana! Kızının uğradığı düş kırıklığını öyle iyi anlıyorum ki, onun adına çok üzüldüm! Geçmiş olsun, her halde ilk be biraz büyük bir düş kırıklığı odlu, değil mi? Şimdi ne yapacaksınız? Ne kadar yetenekli ve sanata yatkın bir kızın varmış, ne kadar gurur verici bir durum değil mi bu bir anne için? Kızında bu ışık, sende bu destwekleyicilik olduktan sonra inanıyorum ki tatlım kızın bir gün istediği yere ulaşacak! Şans ve umut sizden eksik olmasın! Seni ve kızlarını çok öpüyorum! Sevgiyle Kalın!

Zerrinciğim, evet tatlım bir anlamda rahatladım ama fazla gelmeye başladı bu durum! sıkıcı bir hal almaya başladı. Bir yaz işi bulsaydım iyiydi! Canım seni de aramızda görmek çok sevindirici!
Biz çok beğendik bu kurabiyeleri, iyi ki Hesnacığım bu tarifi paylaşmış bizlerle!Uzun bir süre de dayanıyor vallahi! Sıcacık sevgiler sana!

Adsız dedi ki...

Aynı beni anlatmışsın hele kpss açılandığı bugünde tek iyi haber senden gelen süpriz oldu. Aylarca harcadığım emeklerim hep boşa gitti inanılmaz bir hayal kırıklığı ve mutsuzluğu içindeyim. Hep bir sınavdan ötekine bir kurstan öbürüne o ders bu soru of offff. Çalışıyorum ama ne kadar mutsuz bir şekilde bilemezsin. seni çok çok iyi anlıyorum umarım senin sonçların beklentinin çok çok üstündedir
Ne diyelim elbet bir gün emeklerimizin karşılığını alırız
iyi haberlerini bekliyorum