20 Temmuz 2007

En Kuvvetli Duygular


Rüzgar, Güneş'e der ki:

"Ben senden daha kudretliyim. Bak, şu ihtiyarın ceketini sırtından fırlatıvereceğim..."

Rüzgar, esmeye başlar, fırtınaya dönüşür ama ihtiyar ceketine daha çok sarılır.

Güneş "Beceremedin" der. "Ben, daha kudretliyim. İhtiyara ceketini şimdi çıkarttıracağım."

Saklandığı bulutun arkasından çıkan Güneş bir gülümsemeyle ortalığı ısıtıverir. İhtiyar, ceketini çıkarır, neşe içinde yürür.

Güneş, rüzgara döner:

"Nezaket ve dostluk sertlikten kuvvetlidir"

3 yorum:

Hesna dedi ki...

Sevgili Burçak Merhaba
Nasılsın
Bende geçen 1 hafta izne ayrılmıştım, bazı işlerim vardı ve kızlarımla birlikte geçirdik.
Ölüm üzerine olan yazıda kaybettiğim biri olup olmadığını sormuştunya, yakın zamanda eşimin kardeşini çok genç yaşta 35 yaşında kaybettik. İki çocuğu kaldı şimdi. Kadının ölmesi öyle kötü oluyorki kalanlar için.Bekir Coşkun çok güzel ifade etmiş, yazısında söyledikleri şeyler aynen yaşanıyor.
Senin düşündüğün şeyler gibi aileden birinin öleceği düşüncesi benide çok üzer.Bu olumsuz düşünceleri uzaklaştırmaya çalışırım.Neyse canım güzel şeyler düşünelim hep.
Burçakcığım seni ve anneni öpüyorum.
Sevgiler gönderiyorum
Hesna

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Çok güzel bir yazı. Uzun zamandır görüşememiştik evet. Merhaba diyim dedim bende. Bir daha arayı bukadar açmayız inşallah.
Sevgiler.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Hesnam, başınız sağolsun!
İzne çıkman, çocuklarına zaman ayırman ne güzel olmuş! Keyifli ve sağlıklı günler diliyorum, seni ve kızlarını çok öpüyorum!

Sevgili mutlu Kadın,çok teşekkür ederim! Aynı dileklerde bulunuyorum! Sevgiyle kal!