5 Ekim 2006

Ramazan Pidesi, Erikli Tart ve Louis Aragon



Sevgili Arkadaşlar, merhaba!
En kısa sürede Sibelciğimin bayıldığı annemin börek ve çorba tarifimi vereceğim.
Sağolsun, büyük bir jest yaptı, fotoğraf makinesini yine yanında getirdi ve yaptıklarımızın resimlerini çekti. Resimler elime ulaşır ulaşmaz tarifleri yayınlayacağım!
Geçtiğimiz günlerde fırınımız bozulmuştu bu yüzden Sibelime fırında yapmayı tasarladığım hiçbir şeyi yapamadım.
Geçen gün fırınımız tamir edilip getirilince dayanamayıp mutfağa girdim ve tarifini Cafe Moonlight’tan aldığım Ramazan Pidesi’ni ve Sibelimin tarifi Erikli Tart’ı yaptım, ikisi de çok lezzetli oldu, sıkı bir eleştirmen ve gurme olan anneme ve ablam çok beğendiler, hatta kocaman yuvarlak pide bize yar olamadan ablamın komşuları tarafından bitirildi, afiyet olsun!
Pide, pastane pidesi lezzetinde, ben fırın pidesini çok severim ama çok lezzetli olmuştu!
Ne yapalım bu kez Sibelime yedirtemedim ama ona özel olarak bir gün yaparım, değil mi ama? Arkadaşıma ekmek makinemde keten tohumlu, kepekli ekmek yaptım ama, çok beğendi ,şansına o gün çok kabardı, resmini ilk fırsatta göreceksiniz!
Dün de boş durmadım, büyük bir somun ekmek 4 tane de küçük yuvarlak ekmeği fırında pişirdim! Annem beğendi!
En kısa zamanda da Sevda’nın Biberiyeli Pide Ekmeği’ni yapacağım ama taze biberiye bulamam şimdi, kuru biberiye alacağım! Çok güzel görünüyor!
Bu yazıları aslında dün yazdım, draft’a bastığım halde yazım kayboldu! Çok üzüldüm!

Hiç yorum yok: