28 Temmuz 2009

Üzümlü Bademli Kek


Merhaba dostlarım,yeniden tarif yayımlayıp sizlerle paylaşmanın sevincini yaşıyorum!
Bu tarifi uygulamak nice zamandır aklımdaydı, dün eyleme dökebildim nihayet!
Çok özene bezene yaptım ancak kek kalıbı, derin ve yüksek olduğu için fırınımıza büyük geldi! Biraz zorlandım açıkçası ama yine de paylaşmadan edemedim!Affınıza sığınarak efendim! ;))


Tarifi de yazmaya üşendim, taradım ve buraya ekledim! ;)))


Not: Keki, krema yerine süt ile yaparsanız daha hafif olur! Gerçi ertesi gün yiyince sanki daha hafif gibi geldi bana!

Benim yaz tatilim devam ediyor, okulların açılacağı zamanı iple çekiyorum, tatili ne uzun süren bir ülkeyiz!İnanamıyorumm!
Fazla geliyor, sıkılıyorum! Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

2 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
nefis görünüyor canım ellerine sağlık.bir arkadaşım da üzümlü kek sayıklyordu. işte tarif. öpüyorum canım

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, çok çok teşekükr ederim!
Arkadaşın da beğenir umarım!
Öpüyorum!