29 Temmuz 2009

Doktorluk Saygın Bir Meslektir Aslında


Doktorlarımız, Hipokrat yemini etmiş, insanlığa hizmet etmek için ömrünü adamış, elleri öpülesi insanlarımızdır!
Peki ya görevini kötüye kullananlara ne demeli? Hiçbir doktor insanlığa zarar verecek işler yapmamalı! Doktorların haklı saygınlığına leke düşürülmemeli, bir iki vicdansızın yaptığı sağlık alanında çalışan herkese mal edilmemeli!
Kötü olanlar ayıklanmalı, şeffaflık, dürüstlük, temizlik anlayışı egemen olmalı!
Bunu amaçlıyorsak, bana dokunmayan yılan bin yaşasın demiyorsak eğer bkz.
  • Femme Noir
  • 2 yorum:

    Yaren dedi ki...

    Bir cok meslekte oldugu gibi doktor meslegindede malesef görefini kötüye kullananlar var. Oysaki Ögretmenlik ve Doktorluk en kutsal görevlerin basinda gelir bence. KEske böyle seyler olmasa insanlar canini emanet ederken terettüt etmeden emanet edebilse.Burcakcim hediyeyi sormusun,bana ulasmadi hala. Bende zaten unuttum gitti;))) napalim kismette yokmus.Ama sordugun icin tesekürler canim.SAna kucak dolusu sevgiler canim,sevgiyle saglikla kal:)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Evet Yarenciğim,sözünü ettiğin her iki meslek te de idealist, dürüst, insancıl olmak, vicdanınla hareket gerekiyor. Ama herkes bu özelliklere sahip değil ne yazık ki!
    Canım, hediyenin gelmemesine çok çok üzüldüm, içime oturdu,yüreğim sızladı inan ki!
    Ben, o arkadaşın yerine senden çok çok özür dilerim! Böyle omamalıydı, ben, sözümü tutamamışım, görevimi yerine getirememişim gibi hissediyorum inan ki, çok mahcubum!
    Öptüm seni!