29 Mayıs 2009

Kahve Çikolata Kitap Etkinliği Sona Erdi

Evet, arkadaşlar, "Kahve, Kitap ve Çikolata etkinliği'miz sona erdi! Bir etkinliğin daha sonuna geldik! Etkinliğe katıldığınız için çok çok teşekkürler!
Dilerim, hepiniz için keyifli bir etkinlik olmuştur ve olur! Dilerim hepiniz gülümseyerek anarsınız!
Henüz, herkes hediyelerine kavuşamadı, bunun üzüntüsü içersindeyim! Hediyelerini gönderecek olan arkadaşlar, dostlar sizler hediyelerinize kavuştunuz, değil mi?
Mutlu da oldunuz! Aynı duyarlılığı bekliyorum sizlerden! Hediyelerine kavuşacak olan arkadaşlar, gecikmeli mutluluk yaşayacaklar, o coşku olmayacak ne yazık ki!
Ben de bir süre uzunca bir süre bu etkinliklere bir ara vereceğim anlaşılan!
Yine de yeni yıl için etkinlik düzenle diyen olursa söz dinlerim! Ama bunun dışında etkinlik düzenlemeyi pek düşünmüyorum. Çünkü hediyeler etkinlik süresine sadık kalınarak gönderilmiyor kimi zaman!
Hemen her etkinlikte oluyor bu! Ben de istiyorum ki oluşabilecek aksaklıklar bana zamanında bildirilsin! Çünkü hediyesini zamanında gönderen, hassas davranan kişi hediyesine kavuşamıyorsa aynı duyarlı yaklaşımı göremiyor demektir! Lütfen, kendimizi karşımızdakilerin yerine koyalım birazcık!
Neyse ben, sözü daha fazla uzatmadan kimin kime hediye gönderdiğini açıklayayım.

  • Sevda

  • Serpil


  • Serpil

  • Hülya


  • Hülya

  • yaren


  • yaren

  • Oylum


  • Oylum

  • Halime


  • Halime

  • Ebru


  • Ebru

  • Sibel


  • Sibel

  • Emel


  • Emel

  • Eda


  • Eda

  • Aslı


  • Aslı

  • Papatya Prenses


  • Papatya Prenses

  • Cemile


  • Cemile

  • Sevda

  • Yazıyı haftasonu yayımlayacağımı belirtmiştim ama bugün zaman bulunca daha fazla geciktirmeye gerek yok diye düşündüm!
    En kısa zamanda buluşmak dileğiyle! Dostça kalın!

    7 yorum:

    Cafe Gusto dedi ki...

    Canım hediyem dün geldi ancak pazar sabahı fotoğraflarını çekebileceğim.Gün ışığını kaçırıyorum da.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım, çok sevindim! Gözün aydın! Sıcacık sevgiler sana!

    aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

    Haklısınnnnn...Ama çok yorgunum ve yoğunum pc ye oturup sadece geziniyorum yorum bile yapmaya halim yok . Pc başındayken bile acaba unuttuğum bi işim varmı diye düşünerek dinleniyorum.Geçen hafta sonu Avcılara, bugün Çağlayana hasta ziyaretine gittim. Dün sınavım vardı ki hafta boyunca hem gündüz işlerim hem de geceleri ders çalıştım.Nisan bitmiş mayısa girmişiz aaaa haziran yaa pardon nerdeyim kimim ne yapıyorum durumundayım yani. En yakın zamanda birşeyler yazarım.Öptüm canım seni sevgilerimle...

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım, sana Allah kolaylık versin!
    İyi çalışmalar ve başarılar diliyorum!
    Çok öpüyorum!

    cumbada dedi ki...

    sevgili burçak uzun zamandır sağlık ve internet sorunları yaşadım.O yüzden etkinliğe zamanında yetişemedim Ama bunu telefi etmeye çalışacağım.Bugün halletmek istiyorum.Çok özür dilerim.

    Yaren dedi ki...

    Burcaksim canim bugün ancak zamanim oldu kusura bakma. Hersey icin tesekürler canim,demek kismet böyleymis.Herseye ragmen cok güzel bir etkinlige ev sahibligi yapiyorsun. Sana cok tesekür ediyorum canim cabandan emegine karsi.Sevgiyle kal Burcakcim:)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Hülya Hanım, çok çok geçmiş olsun! Önemli olan tabii ki canınızın sağlığı!
    Sağlıklı günler dileğiyle!
    Saygılar, sevgiler!

    Yarenciğim, rica ederim canım! Asıl sizler bu etkinliğe katıldığınız için ben çok çok teşekkür ederim!
    Canın sağolsun tatlım!
    Sıcacık sevgiler!