2 Mayıs 2009

Ispanaklı Pasta ve Muffinler


Minoraki - A. Iwannidhs & X. Alexioy

Muhteşem bir düet, mutlaka dinleyin. Dün, bana keyifli müzik paylaşımlarında bulunduğumuz arkadaşım Ercüment önerdi. Şu anda hem bu parçayı dinliyorum hem de yazımı yazıyorum!


Merhaba arkadaşlarım, dostlarım, nice zamandır Ispanaklı pasta yapmaya niyetleniyordum. Dün, kararlı bir biçimde mutfağa girdim ve görünümden hoşnut kaldım, siz ne diyorsunuz?

Tarif, Mutfak Güncesi'nden.

mutfakguncesi

Tarifi çok tutarlı geldi. Bu güzel tarifi bizlerle paylaştığı için Şaziye Hanım'a teşekkürler! Lezzetli ve hafif! Komşum ve arkadaşım Dilek ile oğlu çok beğenmişler!


Ispanaklı muffin tarifleri de Sevgili arkadaşım Aslı'dan! Aslında bu leziz muffinleri ben daha önce yapmıştım ama yayımlamam fırsatı bulamamıştım.


Dün, kek olarak yaptım, pastanın ardından pişince biraz yandı, görünümü hiç hoşuma gitmedi, içime sinmedi, yayımlamama kararı aldım bu yüzden.
Bu tarifi de
Aslı
'da bulabilirsiniz.

Keyifli bir hafta sonu tatili temennisiyle izninizi istiyorum!
Bir dahaki buluşmamız kitap paylaşımı üzerine olacak!
Okumakta olduğum ve okumaya niyetlendiğim, sıraya koyduğum kitaplar!
Yeniden buluşunaya dek sevgiyle kalın!

6 yorum:

Yaren dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine saglik Burcakcim.Bende uzun zamandir planlayipta yapanlardanim.Sonctan cok menmun kaldim,keskede bu kadar cok ertelemeseydim demistim.Muffinlerde güzel kabarmis ,nefis görünüyor.Afiyetler olsun.Müzikde hos,düetleri cok severim.Sana güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal canim:)

Mutfak Havlusu dedi ki...

şirine işler yapmışsın yine,ellerine sağlık.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yarenciğim, güzel sözlerini için çok teşekkür ederim. Pasta konusunda aynı fikirdeyiz demek ki! Müziği beğenmene de çok sevindim canım!
Kocaman sevgiler!

Zeynepçiğim, çok teşekkür ederim canım!
Öpüyorum seni!

Halime dedi ki...

Burçak sana ihtiyacım var.Ben büyük bir hata yaptım :(.Bana gönderdiğin maili silmişim.Hediyelerimi aldım ama gönderemiyorum lütfen tekrar adresi gönderir misin bana

mutfakcini dedi ki...

Anneler Günün kutlu olsun canım..sevgiler..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Halimeciğim,iletini gönderdim, alıp okudun mu?
Kocaman sevgiler!

Cemileciğim, çok çok teşekükr ederim canım! Senin de anneler günün kutlu olsun tatlım!
Öpüyorum!