28 Ocak 2009

Yeniden Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği

Sevgili dostlarım, arkadaşlarım, "Yeniden Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği'miz sona erdi.
Ben, aslında 20 Ocak'ta yayımlamam gereken yazıyı bugün yazabiliyorum ancak. Sizleri merakta bıraktım biliyorum ve özür diliyorum. Beni, durumumu, sağlığımı merak eden arkadaşlarıma da çok çok teşekkür ediyorum. Elimde olmayan nedenlerden dolayı yayımlayamadım.
Bir daha böyle olmayacak, etkinlik yazımı günler önceden yazacağım, söz veriyorum. ;)))
Hepiniz için gülümseyerek anımsayacağınız bir anı olmasını diliyorum!
Ve baharda düzenleyeceğim kitap-kahve etkinliğinin ön sızıntısını şimdiden yapıyorum. ;))

Benim hediyelerim sevgili
  • Emel
  • 'den geldi. Hepsi birbirinden güzel. Dekoratif çam ağaçlarımı, kırmızı, sıcacık mumlarımı, mavili runner örtü (sehpa, masa örtüsü olarak ta kullanabilirim, masa örtüsünün üzerine dekoratif olarak ta koyabilirim, iki kişilik Amerikan servis olarak ta kullanılabilir) ve yeniyıl temalı ekmek sepetimi çok çok sevdim. Seçimi çok zevkli. Emelciğim, hediyelerimi büyük bir zevkle kullanacağım, söz veriyorum. Çok çok teşekkür ederim.

    Sizi aynı zamanda evin minik cadısı Misi ile tanıştırıyorum. Spidergirl, tavandan ip sarkıtacağım, örümcek gibi tırmanacak. Üç buçuk aylık.


    Bana, çekiliş sonucunda
  • Zeynep
  • çiğim çıktı. Ben de hediyelerimi aldım, yolladım. Umarım severek kullanır. Hediyelerini güle güle kullan Zeynepçiğim.
    İşte etkinliğe katılan dostlarım, arkadaşlarım:

  • Hülya

  • Şerife


  • Şerife

  • Emel


  • Emel

  • Burçak


  • Burçak

  • Zeynep


  • Zeynep

  • Ezgi


  • Ezgi

  • Özlem


  • Özlem

  • Fadime


  • Fadime

  • Sevda


  • Sevda

  • Hülya


  • Hülya

  • Sibel


  • Sibel

  • Hülya

  • Dostlarım, etkinliğe katıldığınız için hepinize çok çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle! Şimdilik hoşçakalın!




















    4 yorum:

    uygarimizlahayat dedi ki...

    Canım kısmetse yarın yayınlayacağım,ilginden dolayı teşekkür ederim,sevgiler...

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Tamam Şerifeciğim, yayımlarsın ilk fırsatta,kendini sıkma canım!
    Sevgiyle kal!

    lezzetsofram dedi ki...

    Burçakcığım, hediyelerini yii günlerde kullan:))Bir etkinliğimiz daha sona erdi...Etkinlikte geçen emeğin için teşekkürler.
    Minik kediciğin çok sevimli:))
    Sevgilerimle
    Emel

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Emelciğim, bir kez daha çok teşekkür ederim! Ben de, sana etkinliğe katıldığın için çok teşekkür ederim. Çok sağol, evet, minik, çok bi sevimli.
    Sana da sıcacık sevgiler!