26 Ocak 2009

Bir Özür Ve Gecikmeli Yerli Malı Günü Paylaşımı

Arkadaşlar, merhaba!
"Yeniden Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği'nin yazısını bu ayın 20'sinde yayımlamam gerekiyordu ama elimde olmayan nedenlerden dolayı gecikti.
Yarın yayımlayacağımı umuyorum! Sizi, gecikmeli bir Yerli Malı Günü resimlerimizle başbaşa bırakıyorum. Son zamanlarda gecikmeli iş yapar oldum galiba!

Biricik öğrencilerim ve bizim her türlü yardımımıza koşan iyilik meleğimiz, çoxuklarını ve öğretmen kardeşlerini aç bırakmaya gönlü razı olmayan bu yüzden de kendine habire iş icat eden Gülşen Teyzemiz!
Ben yokum çünkü resimlerim içime sinmedi, hiç güzel çıkmamışım!:(((

Nasıl buldunuz benin öğrencilerimi? Meyveli taçları nasıl?

Etkinlik yazımdan sonra da okulda yaptığımız yeni yıl kutlamamızın resimlerini paylaşacağım sizlerle!

Yeniden buluşmak üzere sevgiyle kalın!

































4 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

seni en iyi ben anlarım burçakcığım son günlerde vakit yok az uyumama rağmen uyku saatimde azaltmalar yapmaya çalışıyorum ama olsun böyel de güzel sadece blogla ilgilenmek noktasında yapamıyorum ama buna da şükür diyelim:)

hediyeler ve inceliğin için tekrardan çok teşekkürler!

lezzetsofram dedi ki...

Burçakcığım bir problem yoktur inşallah, sağlığın keyfin iyidir umarım.Yeni yayın yapınca, bir miktar içime su serptin.
Sevgilerimle:))
Emel

sibellebutikpasta dedi ki...

Canım hediyelerim elime geçti ve Hülya'ya da bildirdim ve teşekkür ettim:-)))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Evet Zeynepçiğim, beni en iyi sen
anlarsın gerçekten de! Sana başarılar diliyorum.Bu sıkıntıları da bir gün unutacaksın, emin ol!
Beğendiysen ne mutlu! Güle güle kullan canım. Sen, etkinliğe katıldığın için asıl ben çok teşekkür ederim!
Seni kocamannn öpüyorum!

Emelciğim,aksilikler yaşadım. Biraz can sıkıcıydı. Atlattım sayılır. Sıcak ilgin için çok teşekkür ederim!
Sıcacık sevgiler!

Sibelciğim, çok sevindim canım. hediyelerini güle güle kullan tatlım!
Öpüyorum!