5 Ocak 2009

Devletlerin Planları ve Gözden Çıkardıkları


Devletler, küçük, küçücük te olsalar arkalarına yenilmez olduğuna inandıkları ülkeleri alıyorlar. Yaptıkları bir takım hesapları, planları eyleme döküyorlar.
Ben, burayı istiyorum, buranın denetimi bende olacak, sen, buraya karışmayacaksın diyorlar. Bunu da gözlerini kırpmadan sivil halkı, savunmasız çocukları hiçe sayarak yapıyorlar! Kolayca gözden çıkarılır savunmasız, mazlum olan nasıl olsa!

Bkz.

  • forum.filistinetkinlik

  • unimakara


  • Dün akşam,izledim,kahroldum, şu anda ağlayarak dinliyorum!Buna duyarsız kalabilecek, yüreği kanamayacak bir insan düşünemiyorum, hesapçı zihniyetler dışında!

    2 yorum:

    sevdamavisi dedi ki...

    Burçakcığım, canım benim,
    çok duyarlısın her zamanki gibi. Doğaya, insanlara, hayvanlara... İyi ki böylesin.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevdacığım,çok çok teşekkür ederim!
    Sen de ne kadar çok duyarlısın ki görebiliyorsun! Bizler böyleyiz!
    Ve iyi ki birbirimizi tanıyoruz!
    Canım arkadaşım, seni çok öpüyorum, Ada kızımı da! Allah, sana bağışlasın!