19 Ocak 2009

Buika ile Bambaşka Diyarlara Yolculuk

BUIKA VIDEOCLIP LA FALSA MONEDA 2008


Muhteşem bir ses, mutlaka dinleyin!Cuma günü doktorumu ziyaretimden sonra eve döndüğümde Gece-Gündüz Programı'nı kaçırmadığımı görünce çok mutlu oldum!
Buika ile de o zaman tanıştım.
Önce bu videoyu sonra da NTV'nin Gece-Gündüz Programı'nın videosunu izleyin derim!

  • ntvmsnbc.com


  • Yeniden Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği ile ilgili yazıyı en kısa zamanda yayımlayacağım! Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

    3 yorum:

    Adsız dedi ki...

    sadece çok teşekkür ederim.

    Cafe Gusto dedi ki...

    Mükemmelll..

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili okurum, ziyaretiniz için asıl ben çok teşekkür ederim! Beğendiyseniz ne mutlu bana! Sevgiler!

    Serpilciğim, beğenmene çok sevindim canım! Sıcacık sevgiler!