14 Ekim 2008

İSTANBUL'DA BULUŞUYORUZ


Merhaba sevgili dostlarım, arkadaşlarım! Nihayet
  • Sevda
  • ile birlikte sizlere yapmayı düşündüğümüz sürprizi açıklıyoruz! İstanbul'da buluşuyoruz!Beğendiğim resimleri Sevdam'a gönderdim, banner'ı hazırlamak yine ona düştü!Ben,banner'ı görünce bayıldım, arkadaşım yapar da çarpıcı, güzel, enfes olmaz mı hiç? İşte, insanda beceri olmayınca övmeyi biliyor, ne yapalım! ;))
    Sevdacığım, canım benim, ellerine sağlık! Aslında bu fkirin annesi
  • Sevda
  • 'm, geçen sene bu zamanlarda görüştüğümüzde böyle bir buluşmadan söz etti, ben de çok heyecanlandım! Doğru zaman şimdiymiş!
    Tabii, ben, dün önce yanlış anladım, Sevda'm, Ankara'da, ben burada buluşacağız sandım, çok üzüldüm! Yazıştık, Sevdacığımı da sabah sabah gülümsetmiş oldum!;))
    Ben istanbul'u, Sevda da Ankara'yı organize edecek. Buluşulacak yer konusunda sizin fikirlerinize gereksinim duyuyoruz! inanın ben de şimdiden heyecanlanıyorum, dilerim çok çok keyifli, geniş katılımlı bir etkinlik olur!
    İstanbul ve Ankara dışında oturan arkadaşlardan da dileyenler etkinliğimize katılabilirlerse çok mutlu oluruz!
    İstanbul'dan katılacak ve buluşma yeri konusunda fikir verecek arkadaşlar, "mutlulukmutfakta.etkinlik@gmail.com" adresime bildirirse sevinirim.
    Ankara'dan katılacak ya da yer konusunda fikrini yazmak isteyen arkadaşların da "sevdamavisietkinlik@gmail.com" adresine yazması gerekmektedir.
    Katılım ve buluşma yerimiz ile ilgili önerilerinizi içeren iletileriniz büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum, bekliyoruz!
    Sevgiyle, dostça kalın!

    9 yorum:

    Betül İnce dedi ki...

    Bir aksilik olmadan gerçekleşmesini diliyorum ben de Burçak'cığım.
    Ayrıca annenin ellerine sağlık, reçel gerçekten de enfes görünüyor.

    Sevgilerimle.

    aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

    Cnm çok güzel bir fikir olmuş.İnşallah ben de buluşmaya gelebilirim.Siz yeri belirleyin duruma göre bakarız.Banneri yapıştırdım sayfama:))).Sevgiler...

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Betülcüğüm, teşekkür ederim canım, dilerim sen de etkinliğe katılırsın!
    Anneme ileteceğim, çok çok teşekkürler yeniden!
    Sımsıcacık sevgiler sana!

    Aslıcığım, çok çok teşekkürler, inşallah sen de buluşmaya katılabilirsin tatlım! Ne güzel olur vallahi! Ama sen de buluşma yeri hakkında bir fikir vermelisin mutlaka!
    Kocaman sevgiler!

    Mutfak Havlusu dedi ki...

    inşALlah bol katılımlı bir etkinlik olur Burçak'cığım..
    bu arada herkes gibi betül ablanında katılmasını çok çok isterim:)

    benim bir önerim var mekan için mesela Beyoğlunda tünele doğru ilerlerken tramvay cafe diye bir yer var mekana ben gitmedim ama gidenlerden güzle öneriler aldım arkadaşlardan bilenler varsa paylaşırlarsa sevinirim yada bir başka önerisi olan varsa.

    Mutfak Havlusu dedi ki...

    bir önerim daha var izniniz olursa malta köşkü geldi aklıma birde,açıkçası katılım sayısını bilmediğim için kalabalık gittiğim mekanlara göre aklıma geldi bunlarda:)

    http://www.beltur.com.tr/pages/malta_kosku.html

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Zeynepçiğim, önerin için çok çok teşekkür ederim!Ben de aynı dileği paylaşıyorum!Dilerim katılım geniş olur!Yeni bir önerin olursa mutlaka yaz buraya, olur mu tatlım?
    Seni de mutlaka bekliyoruz!
    Çok öpüyorum!

    Mutfak Havlusu dedi ki...

    http://www.daruzziyafe.com.tr/Default.aspx?pageID=1&ln=tr

    daruzziyafeyi muhakkak duyan vardır güzel ve özel bir yer birçok kişiden methini duymuştum..hatta istanbulda 100 lezzetin içinde yer alır daruzziyafenin köfteleri:)

    http://www.sehzademehmed.com.tr/

    burayıda arkadaşlarımdan çok duymuştum annemin bir arkadaşıda haftasonları yemek için tercih ettiklerini söylemmişti.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım Zeynepçiğim, senin yüreğine ve emeğine sağlık, çok geniş önerilerde bulundun.Çok çok teşekkür ederiz sana!
    Sıcacık sevgiler!

    ebrulitatlar dedi ki...

    Güzel bir fikir. Bende katılmayı isterim. Sevgiler..