29 Ekim 2008

Cumhuriyet Bayramı


Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun!


Bugün, Can Dündar'ın, Ata'mızın yaşamını anlattığı Mustafa filmine gitmeye, günün anlam ve önemi ile ilgili yazı yazmaya ve bacaklarımı uzatıp okul için güzel hazırlıklar yapmaya niyetlenmiştim.Hatta bunların bir kısmını dün yapacaktım.
"Bizler, plan yaparken Allah, yukardan gülümsermiş" ya da "yaşam, biz başka planlar yaparken başımıza gelenlerdir" sözlerini doğrularcasına bütün planlarım alt üst oldu!
Yazımı yazıp yayımlamak bu saate kaldı,"Mustafa" filmine çok istediğim halde gidemedim. Okul için yapmaya niyetlendiklerimin çoğu yattı.
Neden mi çünkü Yuumak'ı dün doktoruna götürdüm, doktoru, gelişmediğini, metabolik bir sorunu olduğunu söyledi.
Bugün,ufaklık mamasını yemeyip kusunca bize doktor yolları göründü. Hemen doktoruna danıştım, kesinlikle gelmesi gerektiğini söyledi. Annemle birlikte Bülent ağabeyine götürdük, orada bıraktık.İnşallah tedaviye yanıt verir de iyileşebilir bebiş!
Bugün bütün gün yollardaydık, eve akşam dönebildik. Önümde malzemeler yapılmayı bekliyorlar!
Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

3 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Hepimizin cumhuriyet bayramı kutlu osun cnm.Çocuklara söz vermiştim sizi filme götürücem diye ama bilet bulamamak gibi bir durum olduğu için de sonra mı gitsek acaba diye düşünüyordum.Çocuklara bir şey söyleyince daha bırakırlar mı yakanı gittik tabii.Tüm seanslar dolu tam geri dönecektik 04:20 de ki seansta en önde 3 kişilik bir yer bulduk.Tabiii boynumuz tutuldu seyredebilmek için.Neyse çok güzeldi Can Dündar'ın yorumuyla muhteşem olmuştu.Yalnız tarih bilgisi olmayanların bazı yerleri yakalaması ve idrak edebilmesi güç olabilir. Olaylara bağlantı kurabilmesi açısından.Biz mutlu bir şekilde döndük Mustafa'nın yanından darısı sizlere muhakkak git cnm.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

cnm yoksun kaç gündür bebişin iyimi.Heralde onun sağık durumuyla uğraşıyorsun.İnşallah iyileşir.Sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, merhaba canım! Evet haklısın yine siteden, dünyadan koptum değil mi? Yumak beni üzüyor!
Tatlım, Mustafa fimini beğenmiş olmanıza çok sevindim. Bir sürü spekülasyon var filmle ilgil olarak! Ben de çok istediğim halde henüz gidemedim!İlk fırsatta gideceğim!
İlgilendiğin için çok teşekkür ederim vefalı arkadaşım benim!