21 Ekim 2008

İstanbul'da Buluşma Etkinliği ile İlgili Bir Düzeltme

ist etk

Sevgili dostlar, arkadaşlar, İstanbul'da buluşma etkinliği ile ilgili olarak
  • Sevda
  • 'nın önerisi ile buluşma tarihini erteledik, hem daha fazla kişinin haberi olur hem de katılım daha geniş olur diye düşündük!
    İstanbul ve Ankara dışında oturan arkadaşlardan da dileyenler etkinliğimize katılabilirlerse çok mutlu oluruz!
    İstanbul'dan katılacak ve buluşma yeri konusunda fikir verecek arkadaşlar, "mutlulukmutfakta.etkinlik@gmail.com" adresime bildirirse sevinirim.
    Ankara'dan katılacak ya da yer konusunda fikrini yazmak isteyen arkadaşların da "sevdamavisietkinlik@gmail.com" adresine yazması gerekmektedir.
    Katılım ve buluşma yerimiz ile ilgili önerilerinizi içeren iletileriniz büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum, bekliyoruz!
    Bir kez daha keyifli bir etkinlik olması dileğiyle!
    Sevgiyle, dostça kalın!

    3 yorum:

    Sevil Şahin dedi ki...

    MERHABALAR TATLIM SİZLERDE İSTANBUL BULUŞMASI DÜZENLİYORMUŞSUNUZ SAYFALARI DOLAŞIYORDUM ÇÜNKÜ BİZDE DÜŞÜNMÜŞTÜK BU OLAYI VE 8 KASIM TARİHİNDE İSTANBUL BAKIRKÖYDE YAPACAGIZ EGER SİZLERDE KATILIRSANIZ COK MUTLU OLURUZ BİZLERDE İNŞ. SİZLERİN YAPMIŞ OLDUGUNA KATILIRIZ VE İSTANBULDA DAHA FAZLA BLOG SAHİBİ ARKADAŞ EDİNİZ UMARIM SİZDE BENLE AYNI FİKİRDE OLURSUNUZ CEVABINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM SEVİL

    Sevil Şahin dedi ki...

    MERHABALAR CANIM ;
    ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
    DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
    SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevilciğim, merhaba,görüşmeyi çok isterim tatlım! Bir işim çıkmazsa, bir aksilik olmazsa neden olmasın?
    Ben,linkini, etkinliğinin banner'ını, teklifini yazarım! Katılmak isteyen arkadaşlar sana ulaşırlar, olmaz mı?
    Sıcacık sevgiler!