18 Ekim 2008

Şehitlerimize ve Ailelerine

Bugün, güzel, mütevazi, insan gibi insan, yüreği çok çok
güzel Volkan Konak'ın Eledim Eledim türküsünü dinledim
ve şehitlerimizle,şehit ailelerine ithaf etmek istedim!

Volkan konak-eledim eledim


Dilerim bu terör bir an önce sona erer, savaştaymışız gibi gencecik
askerlerimizi yitiriyoruz! Tezkerenin de bir daha uzatılmamasını diliyorum,
gencecik şehitler vememek adına! Bizler, öğrendikçe çok üzülüyoruz,içimiz
kanıyor ama ya aileleri ne hale geliyor, yürekleri dağlanıyor!
Ateş daha çok düştüğü yeri yakıyor!












3 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Allahtan hepsine rahmet diliyorum..Kimsenin başına vermesin...Kocası askerden yeni gelmiş biri olarak
Volkan da ağlattı.

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım seni bloğuma bekliyorum...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Serpilciğim, Allah, tüm şehitlerimize rahmet,ailelerine de sabır versin!
Canım, gözün aydın, kocanın askerden dönmüş olmasına çok çok sevindim!
Tabii ki bloguna uğrayacağım!
Öpüyorum!