15 Mayıs 2008

KİTAP OYUNU!

Sevgili arkadaşım, komşum, kitap dostu
  • Ezgi
  • cim beni çok güzel bir oyuna davet etmiş! "Kitap Oyunu", adını okumak kitap kurtları için yeterli bile değil mi? Ben de bu oyuna katılmadan edemedim!


    Okuduğum kitaplar, Elif Şafak'ın Siyah Süt ve Mümin Sekman'ın "Ya Bir Yol Bul Ya Bir Yol Aç Ya da Yoldan çekil" adlı kitapları.
    Elif Şafak, kitabında, çocuk sahibi olmanın zorluklarını, karanlık yönlerini anlatmış! Samimiyetle yaşadığı loğusalık desperesyonuna değinmiş!


    Mümin Sekman, kişisel gelişimimize katkıda bulunuyor, kaderimi elimize alabileceğimizi belirtiyor, engelleri kaldırmanın mümkün olabileceğini belirtiyor!
    İkisi de mutlaka okunması gereken kitaplar!

    Şu anda okumakta olduğum kitap ise Sevgili İlkay'ımın, büyük bir jest yaparak bana gönderdiği hediye kutusundan çıkan Murathan Mungan'ın "Kadından Kentler" adlı kitabı!
    Yalın, gösterişten uzak, samimi bir dille yazılmış, insanı okurken kesinlikle yormuyor!Dil ustalıkla kullanılmış! Çeşitli kenlerdeki kadın öyküleri yer alıyor kitapta! Yazar, Murathan Mungan olunca fazla söze gerek yok aslında! Okunmaması büyük eksiklik bence!

    "Küresel Isınma" kitabını, herkesin okuması gerekli! Çünkü önlem almak bireyden başlar, topluma oradan da evrene ulaşır!

    Büyük kurtarıcımızı, Ulu önder'imizi daha yakından tanımak, ülkenin,milletin yaşadığı sorunları daha iyi anlayabilmek için hepimiz tarihimizi öğrenmeliyiz!Bu vatanın ne zor koşullarda kurtarıldığını bir kez daha hatırlamalıyız, hatırlatmalıyız!

    Okumaya niyetlendiğim kitaplar aslında epeyce fazla, ben, oyun için bir kaç kitaba yer verdim! Zaman zaman kitap paylaşımlarımız olacak! O zaman yer vereceğim diğer kitaplara!

    Bu kitapları okudukça paylaşacağım sizlerle!
    Zaman zaman göz atmaktan hoşlandığım, son zamanlarda gözdem olan iki yemek kitabını sizlerle paylaşıyorum!


    İkisi de çok çok zevkli ve çok güzel bilgiler yer alıyor!
    Şiddetle okumanızı öneririm! Tarifler uyguladıkça paylaşacağım sizlerle!
    Ben de "Kitap Oyunu'muza Sevgili arkadaşlarım, dostlarım
  • İlkay
  • 'ımı,
  • Sevda
  • 'mı,
  • Yeşim
  • 'imi,
  • Hanife
  • 'mi
  • Fadime'mi

  • ve
  • Sebla'mı
  • davet ediyorum!
    Şimdi ayrılmak için izninizi istiyorum ve yeniden buluşmak üzere sevgiyle kalın diyorum!

    10 yorum:

    Hanife dedi ki...

    Canim arkadasim,
    Nasil ozendim vallahi.. Ne zamandir elime kitap aldigm yok, yani Turkce kitap. Oysa gecen yaz gelirken aldiklarim beklemede hala. Bir iki tane okudum sonra biraktim ne yazik ki. Ben de son donemde aldigim kitaplari yayimlarim artik..
    Su Siyah Sut, cok ilgimi cekiyor. Belki esimin kuzeni gelecek, ona siparis vermeli:)
    Tesekkurler beni de listene ekledigin icin..
    Opuyorum seni

    EZGi :)) dedi ki...

    burçakçığım öncelikle katılımın için çok tesekkür ederim.kitaplarına bayıldım özelliklede küresel ısınma kitabı çok ilgimi çekti bu konuyla alakalı pek fazla kitap bulamammıştım mutlaka alıp okumayı düşünüyorum.ayrıca dünyanın en güzel tatlıları kitabında çok hoş.sevgiler

    Adsız dedi ki...

    canım ne güzel kitaplar bunlar böyle
    hemen çekmeye gidiyorum kitaplarımı

    öptüm kocamannn

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Hanifeciğim,tatlım, ingilizce kitaplardan da tanıtabilirsin aslında! Bilgilendirirsin bizleri, İngilizce bilen arkadaşlar da var sonuçta! Sen hiç üzme tatlı canını!
    Öpüyorum!

    Ezgiciğim,bu kadar güzel, anlamlı bir oyun başlattığın ve beni davet ettiğin için asıl ben çok teşekkür ederim tatlım!
    Küresel ısınma ve çevre konusunda duyarlılığımız ortak bir yönümüzü daha ortaya koyuyor, değil mi?
    "Dünya'nın En Güzel Tatlıları" kitabımı beğenmene çok sevindim. Akdeniz Yemekleri'ni de almanı öneririm, çok güzel bilgiler yer alıyor!Kucak dolusu sevgiler sana!

    Yeşimciğim,sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim tatlım!
    Senin güzel, taptaze kitaplarını merakla bekliyorum canım!
    Seni çok öptüm!

    peynir hösmelimi dedi ki...

    Merhaba kitap dostu arkadasim.
    Yaaa :(( ben nasil olduda kacirdim bu etkinligi.Bir kitap kurdu olarak araniza katilmak isterdim dogrusu.
    Ne olur bu etkinligi tekrarlayalim.
    Birdahaki sefere görüsmek üzere sevgiler.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili peynir höşmelimi, etkinliği kaçırmış omlana üzüldüm ama sana söz yeni etkinlik düzenlediğimde mutlaka haberin olacak!
    Sevgiler!

    sevdamavisi dedi ki...

    Canım,
    kitap oyununa en kısa zamanda cevap yazacağım. biliyorsun internet sorunum var biraz. öpüyorum canım. sevgiler

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevdacığım, tamam tatlım, sen sorununu hallet sonra oyunumuza katılırsın! Öptüm!

    zarpandit dedi ki...

    ya ben blogumu erken açsaydım inan bende katılırdım cok usuldum yaaa:(

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Sevgili Gökçe, seninle tanışmış olduğumuz için çok sevindim! Sen hiç üzülme. Bir daha ki etkinlikte sana mutlaka haber veririm!
    Sevgiyle kal!