25 Mayıs 2008

DOĞA VE DOSTLARLA BAŞBAŞA!

Soldan sağa, Sevincim, Ceylanım, annişim!

Annem, Sevincim ve Ceylanımla birlikte ne kadar zamandır niyetlendiğimiz hafta sonu programımızı nihayet geçen hafta gerçekleştirebildik.
Cumartesi sabahtan annişimle, Sevincime gitmek üzere yola çıktık. Öğleye doğru Sevinci'min evine ulaştık, kahve, Sevincimin piknik için hazırladığı önce göz doyuran nefis mi nefis muffin (o kadar kocaman ki ancak yarısını yiyebilirsiniz) eşliğinde biraz keyif yapıp dinlendikten sonra hep birlikte Emirgan'a gittik.
Pembe Köşk'ün yakınındaki masalardan birinde oturduk,Sevincimin, piknik için hazırladığı enfes yiyeceklerimizi çıkardık. afiyetle yedik.

Sevincimin hazırladığı nefisss yemekler!


Bir ara Ceylan'ın ağabeyi Evren de arkadaşıyla birlikte aramıza katıldı! Soldan sağa Evren, Ceylan ve Nurullah!


İki kafadar!

Sevincimle, eski Türk Filmleri'nden çıkıp gelmiş gibiyiz!

Ceylanım, Sevincim ve bendeniz!

Yürüyüşe çıktık, bol bol sohbet ettik, Ceylanım, sincap resimlerini yaklaşarak büyük bir başarıyla çekti.

Biz kendimizi çok güzel eğlendirdik, Ceylanım, ipod'unu hoparlörü ile birlikte yanına almıştı, kulaklarımız da güzel bir ziyafet çekti. Ama çimlerin sık olmayışı canımızı sıkmadı değil doğrusu!
Daha sonra oradan ayrıldık, Emirgan Çınaraltı'nda rahatlatıcı bir esinti eşliğinde çaylarımızı yudumladık, evimize döndük.
Annemi,gece boyu öksürmekten, horlamaktan dolayı uyutmamışım, faranjitim yine nüksetti.Ama sabah, toparlamış olarak kalkınca Anadolu Hisarı tehlikeye girmekten kurtuldu.

Sevincimin,hazırladığı eşsiz kahvaltı ve kahve keyfinin ardından Evren'im, bizi Bebek'e indirdi, oradan vapura bindik.Kandilli'de indik.

Adı gibi zarif kardeşim benim!

Keşif amaçlı uzun süreli turun ardından Anadolu Hisarı'na gittik, Güverte Balıkçısı'nı keşfettik, balıklarımızı ısmarladık.

Salata enfesti! Kekikli, pulbiberli, zeytinyağı eşliğinde zeytin, balık lezzetliydi ama deniz börülcesini öyle fazla haşlamışlar ki pörsümüş! Tek kusurları bu! Hatta burada sabah kahvaltısı bile veriliyormuş, biz yemek yerken kahvaltı edenler vardı! Anadolu Hisarı İskelesi'nin hemen karşısında!Bir sürü merdiven var ama değer, manzarası müthiş, şiddetle öneririm, biz bundan sonra sık sık oraya gitmeye karar verdik.


Çaylarımızı da keyifle yudumladıktan sonra ayaklarımız geri gittiği halde vapurumuza bindik, tatlı sohbetimizi sürdürdük. Evimize döndük! Evimizde çayımızı demledik.
"Benim Annem Bir Melek" dizisini sohbet eşliğinde izledik!Hepimiz bayılıyoruz o diziye! Bütün oyuncular çok güzel oynuyor! Oya Başar bitirim! Çok gülüyoruz! Geçici bir süre de olsa insana her şeyi unutturuyorlar, insanın kafası dağılıyor! Pazartesi sendromunu yok eder!


Anadolu Hisarı kedisi



Bu kadar güzel geçen iki gün için başta Sevincime, anneme ve Ceylan'ıma çok çok minnettarım!
Dönüş zamanı geldi, annişle evimizin yolunu tuttuk, bir de baktık ki Cimiş bana küsmüş, zor barıştı. Sen misin iki koca gün kızını yalnız bırakan?

En kısa zamanda etkinlik yazısıyla buluşmak dileğiyle! İyi haftalar sizlere!































8 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
ne güzel eğlenmişsiniz içim gitti. Bayıldım fotoğraflara da . her zamanki güzelliğin kameralara da yansımış. hayatın hep böyle gülücüklerle geçsin canım. öpüyorum.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Sevda'm, aramıza döndün demek!
Çoook sevindim, yaşasınnn!
Canım benim, sen güzel olduğun için böyle güzel düşünüyorsun!
Moral de iyi olunca fotojenik çıkıveriyor insan, değil mi tatlım!
Seni çok öptüm!

Tijen dedi ki...

Pek güzel olmuş bu iş Burçak'cığım. Nice güzel günleri sevdiklerinle geçirmen dileğiyle.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Tijen'im çok çok teşekükr ederim! Ben de senin için aynı dileklerde bulunuyorum!
Sımsıcacık sevgiler!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ohhhh bayıldım valla, ne güzel gezmişsiniz.Mutlu mutlu. Her anını böyle güzelliklerle geçirmeni dilerim canım öptüm...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, çok teşekkür ederim! Senin de sevdiklerinle her anını güzelliklerle geçirmeni, doya doya yaşamanı diliyorum tatlım!
Öptüm!

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Burçak ilk defa resmini görüyorum :) Ne kadar sempatik , güler yüzlü , canayakın görünüyorsun . Harika bir piknik olmuş .

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canaycığım, sıcacık yorumun için çok çok teşekkür ederim! O, senin güzelliğin tatlım!
Ama insan sevdikleriyle birlikteyken
keyfine diyecek yok değil mi?
Bunu da en iyi sen bilirsin zaten!
Kucak dolusu sevgiler sana!