11 Mayıs 2008

ANNELER GÜNÜ'NÜZ KUTLU OLSUN!


Sevgili anneler, hepinizin "Anneler Günü" kutlu olsun!Annelerimiz yaşamımıza bir melek gibi dokunur, güzellikler getirirler! Yşamımızın her döneminde onların manevi desteklerine, kollarına, dizlerine gereksinim duyarız!
Allah, canımız annelerimizi bizden esirgemesin!



Sevgili Anneler, bu şiir hepinize!Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

Anne

Anne diye ağlarım,her insan gibi,
Canımı acıttığında yaşamın bütün halleri.
Ben ağlarken yanar seninde yüreğin bilirim,
Derdime derman olamadığın için üzülür,
Ezilirsin kendi dünyanda ve benim içidir
Dilerinden akıttığın sevgi dolu sözleri….

Her rüzgar esişinde saçlarımı okşar sanki ellerin,
Umut sözcükleri döker bana,sımsıcacık dillerin
Sanki bir dünya saklamaktadır içerisinde gözlerin
Seni hep bu halinle hayal eder,özlerim,
Ben gurbette çaresizce yatarken,
Yorganımı üstüme örtersin değil mi anne.

Sen çok uzaklardasın belki şu anda anne,
Zira hayalin yüreğimde yanımda içimde anne.
Omzuna yaslamışım başımı,okşuyorsun saçlarımı,
Gönül bağın var burada,sunuyorsun ilaçlarımı,
Başucumdasın almışsın ellerinin içine avuçlarımı,
Okşuyorsun beni sen,hayal olsan da anne…..

Her zaman en güzel anne benim annem oldu,
Hayallerimde de olsa.
Sen hayallerde bile bir gerçeksin anne,
Senin sevgin daima olmuştur yüreğimde,
Resmin duvarımda, sevgin yüreğimde,ellerin ellerimde,
Yeter ki sen sağlıklı bu bana yeter be anne…..

Ne yaptığın börekler,pastalar kekler,
Yetiştirdiğin bin bir türlü meyve, üzüm, çilekler,
Yoktan var eyleyip giydirdiğin giysiler,
Elinle pişirerek soframıza koyduğun taze çörekler,
Önemli değil,bana sen gereksin anne,
Senin için sağlıklı gelecekler…..
Anne diye seslenip nefesini dinlediğim geceler,
Hayallerimde değil,hep yanımda olmanı istediğim
Ellerinle,dillerinle,nefesinle dolu gerçek seneler……….

Selahattin Ölmez

5 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım kocaman sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Ezgiciğim, çok çok teşekkür ederim! Öpüyorum!

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım yine çok güzel bir etkinliğe el attın.Çabalarından dolayı teşekkür ederim.Ellerine sağlık...sevgiler...

Flame dedi ki...

Merhaba;

Mutlu kum tanelerinin blogunda "Kitap - çikolata - kahve " etkinliğinizi gördüm. Mümkünse bende katılmak istiyorum, bilginiz olsun.

Teşekkürler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Serpilim, etkinlikten keyif aldıysan
ne mutlu bana! Sen de etkinliğe katıldığın için ben çok teşekükr ederim tatlım!
Kocaman sevgiler!

Sevgili Flame, etkinlik bitti, hemen herkes hediyelerine kavuştu! Üzüldüm bu duruma! İnşallah bir daha ki etkinlikte katılırsınız! Ben, haber veririm size!
Sevgiyle kalın!