10 Haziran 2007

Mutluluk Mutfakta Gizlidir Bugün Bir Yaşına Girdi!


Merhaba, uzunca bir aradan sonra yeniden sizlerle bir arada olmanın sevincini yaşıyorum, kaç gündür yazmaya niyetleniyorum, olamadı!
Bugün,blog oluşturalı, siz sevgili dostlarımla buluşmaya başlayalı, mutfaklarımızı, yaptıklarımızı, keyiflerimizi, üzüntülerimizi, hayatı paylaşalı tam bir yıl oldu!
Nice nice yıllar, nice nice keyifli paylaşımlar dileğiyle! Siz dostlarıma kucak dolusu sevgiler, mutlu haftalar dileğiyle!
Neler yaptığımı daha sonra anlatırım, en kısa zamanda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın!













6 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
iyi ki bir yıl önce blog işine girmişsin, iyi ki seni tanımışım. Daha nice uzun yıllar yazılarınla, tariflerinle, dostluğunla, sevecenliğinle aramızla olmanı temenni ediyorum. Yüreğindeki umutların gerçekleşmesi dileğiyle...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

İyi ki sen de blog açmışsın,senin gibi beni düş kırıklığına uğratmayan sıcacık bir arkadaşla tanışmışım!
İyi ki varsın beni canım arkadaşım.
inan bana beni düş kırıklığına uğratmayan çok çok az sayıdaki insanlardan birisin. Sevgiyle kal, sıcacık, samimi yorumundan dolayı çok çok teşekkür ederim tatlım! Tatlı yeğenimi ve sana kucak dolusu sevgiler, ikinizi de kocaman öpüyorum!

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Canımın içi nice yıllara,
ve yıllara inat olsun diye her gün yaratıcılığın üretkenliğin artsın.
çok öpüyorum

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım benim, sıcacık kutlaman ve temennin için çok çok teşekkür ederim! Ben de seni çok öptüm!

Adsız dedi ki...

Canım Burçakçığım, nice nice yıllara ...

Sıcacık sevgilerimle...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Zerrinciğim, tatlım, yine sımsıcacık yazmışsın, çok mutlu oldum! Sana da sıcacık sevgiler, iyi ki bu blogu kurmuşum, iyi ki böylesine güzel arkadaşlar kazanmışım! Sen yüreği sıcacık bir arkadaşsın, insanın içini ısıtan! Öptüm seni Zerrinciğim!