9 Mayıs 2016

Veee Taşındık


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Ben ve Misi çok iyiyiz. Geçen hafta taşındık, yerleştik. Annem taşıdı beni ve çok yoruldu. Geçen hafta Pazartesi günü ilk parti yüklendi, annem, Misi ve ben yeni eve geldik. Ben, Misi'yi balkona çıkardım, arada balkonda oturdum. Korktu ve yabancıladı. Arada yanıma geldi. İçeriye girmek için can attı. Adamların evde işi biter bitmez Misi'yi içeriye aldım, yeni evi turlama çalışmalarına başladı. Sonra da normale döndü. Zavallımın günlerdir tuvalet düzeni bozulmuştu o da düzeldi. Toparlanmaydı yerleşmeydi derken strese girdi yavrucak.
Hafta sonu annemdeydim, her gün yürüyüş yaptık, deniz kenarına gittik. Anneler Günü'nde kahvaltıyı dışarda yaptık, deniz manzaralı bir kafede oturduk. Hoş bir değişiklik oldu ama önümüze konanların çoğunu yiyemedim, yiyemedik. Sonra akşam üzeri eve dönmek üzere yola koyuldum.
29 Nisan'da interneti kapattırıp nakil yapılmasını için başvuruda bulunmuştum, adres yanlışlığı nedeniyle iptal edilmiş. Bugün yeniden başvurdum. Öğretmen olduğumu, internete çok gereksinimim olduğunu belirttim. Veee müjde  ev sahibim  ilgilendi. Bir çalışan geldi, telefonu bağladı, internet te oluverdi. Çok mutlu oldum, havalara uçtum.
Siz dostlarımla yeniden buluşabildiğim için de çok mutluyum. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım ve bilin ki sizleri çok seviyorum.

Hiç yorum yok: