17 Mayıs 2016

Kolay Kadınbudu Köfte


Merhaba dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Annem, Misi ve ben üçümüz de iyiyiz. Annem iki gün yanımdaydı, bugün yolcu ettim. Annecim hala beni taşımış olmanın yorgunluğunu taşıyor.
Kaç gündür internetsizdim, bugün o sorun da halloldu. Allah razı olsun, TTNET'ten Cezmi bey ilgilendi, randevu aldı, bugün geldiler, baktılar. Meğerse modem kendini resetlemiş.
10 gün önce annemdeydim. Annem kadınbudu köfteyi canımın çektiğini biliyordu. Kolay kadınbudu köfte yaptı. Çok ta lezzetli oldu. Tarifi veriyorum.
1 orta boy kuru soğan
400 gr kıyma
1 kahve fincanı haşlanmış ve süzülmüş pirinç
Tuz, karabiber
1 yumurta
Kuru soğan rendelenir, haşlanmış ve iyice süzülmüş pirinç ve diğer malzemeler karıştırılır, şekillendirilir ve fırında pişirilir. Aynı zamanda domates ve sivri biber de fırına atılırsa yemek şölen olur, tadından yenmez. Afiyetle yenir. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım!

Hiç yorum yok: