24 Nisan 2016

Taşınmaya Az Kaldı


Merhaba dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben ve Misi çok iyiyiz. Allah izin verirse taşınmaya bir hafta kaldı. Haftaya Pazartesi taşınacağız inşallah!
Ben bugünümü gazete keyfi yaparak, mutfağa girip yemek pişirerek, haftalık plan hazırlayarak ve arada Misi hanımı yoğurarak geçirdim. O da beni bol bol ısırdı, etki-tepki ilişkisi değil mi ama?
Annem de bu hafta Perşembe günü gelip bana yardım edecek, Allah  yüzbin kez razı olsun annemden. Veee benim kızım şimdilik bilmiyor ama balkonlu bir eve kavuşacağız. Oturmakta olduğumuz evde bahçe vardı ama Misi'yi çıkarmaya cesaret edemiyordum. Dolayısıyla ben de kendimi bahçeden mahrum ediyordum, kızımı mutsuz etmeye hakkım yok. Şimdi ikimiz de mutlu olacağız. Biliyor musunuz Misi taşınmayı çok seviyor, oradan oraya atlıyor, koşuyor, enerji patlaması yaşıyor maaşallah benim kızıma!İnşallah yine taşınmayı sever. Benden şimdilik bu kadar dostlarım, yeniden görüşünceye kadar sevgiyle kalın, bir daha ki sefere yeni evde görüşürüz artık!

Hiç yorum yok: