14 Nisan 2016

Zaman Uçarken





















Merhaba dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Uzunca bir süredir görüşemiyoruz değil mi? Öncelikle kolonoskopi temiz çıktı, bir sorun yok. Uyuduğumun farkında bile değilim, dışarı çıkardıklarında anneme bana henüz hiçbir şey yapılmadığını söyledim. ;))
Oysa ki sonuç annemin elindeydi. O gün kolonoskopi için beklemem gerekirken diyetisyen ile de randevum vardı. Yağ, su ölçümü yapıldı. Diyet listesi elime verildi. Ve sonuç olarak ben iki haftadır diyetteyim. Aç kalacağımı sanmıştım, tatlı krizi ile nasıl başa çıkacağımı kara kara düşünüyordum.
Hiç te korktuğum gibi olmadı. Bir kere hiç açlık yaşamıyorum, yiyerek kilo veriyorum. Ayrıca tatlı krizine de girmedim. Şu anda regl olduğum halde çikolata krizine girmedim. Elimde diyetten önce aldığım iki küçük paket çikolata var. Kriz anları için saklıyorum. Kuşluk zamanı Eti Form limonlu yarım paket yiyorum. Öğleden sonra meyveli Activia yiyorum. Gayet iyi gidiyor.
Geçen hafta annemdeydim, Cumartesi günü bir dışarı çıktık, üç saat gezdik. Sonra annişim saçımı boyadı. Pazar günü de keyif yaptık. İki gün balkon keyfi yaptık. Daha sonra Burçiş yola koyuldu. Malum Pazartesi iş günü. Yarın da annem geliyor bana. Yarını iple çekiyorum.
Çocuklarla harıl harıl 23 Nisan'a hazırlanıyoruz. Bir haftamız kaldığına inanamıyorum. Zaman ne kadar hızlı geçiyor. Aynı hızla okullar tatil olsa, seminer dönemi sona erse ben de tutkunu olduğum denizime kavuşsam, hasret sona erse ne güzel olur! Anneme gittikçe yürüyüşe çıkıyoruz, çay bahçesinde oturuyoruz denizi büyük bir keyifle seyrediyoruz. Ben deniz sezonunun açılmasını büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum.
Güldal ablamdan light kurabiye tarifi aldım, hafta sonu yapacağım, başarılı olursa siz dostlarımla burada paylaşırım. Bu arada diyetisyen meyvenin yanında yoğurt ya da leblebi yememi söyledi. meyvenin yağa dönüşmesini engellermiş. Badem, kuru kayısı da verdi. Bizde durum bu.
En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle, sıcacık sevgiler!


Hiç yorum yok: